کد خبر: اقدامات-قوه-قضائیه-برای-برقراری-عدالت
۷ تیر ۱۳۹۹، ۱۷:۵۹

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت به نقل از خانه ملت، محمدحسین فرهنگی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در ارتباط تصویری با مسئولان قضایی گفت: قوه قضاییه در دوره جدید کاری خود به صورت موفق عمل کرده و ما شاهد اتفاقات مثبتی در دستگاه قضایی در بعد سالم سازی قوانین و برخورد با فساد بوده ایم.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه رسانه های معاند سعی دارند اقدامات قوه قضاییه را بالعکس جلوه دهند، اظهار داشت: هرگونه پرهیز از افراط و تفریط و تمرکز بر اجرای صحیح قانون از مؤلفه های مثبتی است که در فرایند گسترش عدالت موثر است که باید این اقدامات رسانه ای شود تا تلاش دشمنان نتیجه ندهد.

وی در ادامه با اشاره به بخشی از فرمایشات مقام معظم رهبری درباره اهمیت پیشگیری از وقوع جرم، عنوان کرد: در این خصوص لایحه ای در دست مجلس بود که باید مجددا مطرح شود؛ بر این اساس استقلال نهاد وکالت از قوه قضاییه باید دنبال شود چرا که منجر به موازی کاری می شد.

فرهنگی ادامه داد: اکنون که قوه قضاییه بر ریل خود در حال حرکتاست باید برای هماهنگی قوا در خصوص مبارزه با فساد پیش قدم شده و احساس مثبتی را در جامعه نسبت به اقدامات خود ایجاد کند.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به نقش قوه قضاییه در حوزه جهش تولید خاطرنشان کرد: عملکرد بنگاه های اقتصادی، بانک ها و واحدهای تولیدی برای تحقق جهش در حوزه تولید بسیار مهم است که قوه قضاییه در این راستا و برای جلوگیری از رکود صنایع و تولیدات خُرد اقدامات مثبتی داشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha