کد خبر: افزودن-۱۲-قایق-موتوری-پیشرفته-و-۳-کامیو
۱۱ آذر ۱۳۹۹، ۱۳:۳۹
افزودن ۱۲ قایق موتوری پیشرفته و ۳ کامیونت به ناوگان امدادی هلال احمر گیلان

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان گیلان؛سیاوش غلامی در بازدید از پایگاه امداد و نجات جاده‌ای هلال احمر شهر مرزی بندر آستارا گفت: با نزدیک شدن به فصل زمستان تیم‌های امدادی جمعیت هلال احمر استان گیلان فعالیت‌های خود را در حوزه‌های مختلف شروع کرده‌اند.

 غلامی با اشاره به شارژ انبارهای امدادی جمعیت هلال احمر استان گیلان در آستانه اجرای طرح زمستانی افزود: سه دستگاه خودروی کامیونت به ارزش 2 میلیارد و 100 میلیون تومان و ۱۲ قایق موتوری پیشرفته به ارزش ۶ میلیارد تومان به ناوگان امدادی هلال احمر گیلان افزوده شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به اینکه گردنه حیران آستارا به عنوان یکی از گردنه‌های برفگیر کشور محسوب می شود، اظهار کرد: پایگاه امداد و نجات جاده‌ای «صیادلر» مجهز به ۲ دستگاه خودروی آمبولانس،وسایل نجات و اسکان اضطراری، آماده ارائه خدمات به مردم است.

غلامی با اشاره به اجرای طرح ناظران سلامت در راستای مقابله با شیوع بیماری کرونا افزود: در قالب این طرح داوطلبان و نیروهای جوان جمعیت هلال احمر با فراگیری آموزش‌های لازم از سوی کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان مطابق با چک لیست از واحدهای صنفی بازرسی را انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اجرای طرح قرارگاه جهادی حاج قاسم سلیمانی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان و سپاه قدس افزود: در سطح استان گیلان روزانه ۲۰۰ تیم ۲ نفره غربالگری خانه به خانه را انجام می دهند که سهم شهرستان آستارا روزانه ۱۰ تیم ۲ نفره است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha