کد خبر: افزایش-40-درصدی-زایمان-های-بدون-درد-در-بی
۱۱ آبان ۱۳۹۹، ۱۳:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت در فارس ، زایمان بدون درد در این مرکز با استقبال 40 درصدی مادران باردار روبرو بوده است.

دکتر امین والی پور سرپرست مرکز درمانی لار با بیان این خبر اذعان داشت: زایمان بدون درد به عنوان یک روش کاملا علمی و با هدف تسهیل و آرامش خاطر مادران باردار در امر زایمان مورد توجه قرار داشته و این خدمت از تیر ماه ۹۹ در این مرکز رسماً ارائه گردیده است.

وی تصریح کرد: زایمان های بدون درد در بیمارستان لار با دو روش اسپاینال(تزریق دارو) و انتونوکس (استنشاق دارو) انجام می گردد. طبق نظرسنجی از مادران بارداری که تاکنون با این روش ها زایمان نمودند حدود ۸۰ درصد از درد زایمان بیمار کاهش یافته و فرایند زایمان در شرایط بهتر و کم دردتری انجام می شود.

دکتر والی پور با بیان این نکته که روشهای علمی نوین شرایط را برای زایمان طبیعی مادران باردار تسهیل کرده افزود: در طول فرایند زایمان علاوه بر ماما، پزشکان متخصص زنان و زایمان و بیهوشی نیز بر وضعیت مادر نظارت داشته و تا اتمام این فرایند او را همراهی می کنند. ایشان خاطر نشان کرد:با توجه به عوارض و مشکلات ناشی از عمل سزارین و همچنین کاهش درد در زمان زایمان با انجام روش های جدید زیر نظر متخصصین مربوطه، خوشبختانه پذیرش زایمان طبیعی برای مادران راحت تر شده و موارد درخواست عمل سزارین از سوی آنها کاهش یافته است.

کدخبرنگار41090

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha