کد خبر: افزایش-17-تا-40-درصدی-بستری-بیماران-کرونای
۱۵ فروردین ۱۴۰۰، ۸:۵۶

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از وبدا،دکتر شاپور بدیعی با بیان اینکه آمار بستری‌ها و سرپایی‌های کرونایی در ایام نوروز 1400 به نسبت روزهای پایانی سال گذشته رشد 17 تا 40 درصدی داشته است، خاطرنشان کرد: آمار سرپایی و بستری رو به افزایش بوده که نگران‌کننده است و در نیمه اول فروردین ماه امسال شاهد افزایش 35 تا 40 درصد بیماران سرپایی 17 تا 20 درصد بیماران بستری در بیمارستان‌ها بودیم.

دکتر بدیعی بیان کرد: کرونا هنوز تمام نشده و اینکه فکر کنیم با کنترل وضعیت و کاهش آمار بحران به پایان رسیده است یک باور نادرست بوده و همگان باید خود را در مسیر سلامت جامعه مسئول بدانیم و با کوچکترین غفلت موجب آسیب به خود و دیگران نشویم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: بدین منظور، نشست شورای مدیران معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد جهت ارزیابی آخرین وضعیت کرونایی پس از اعلام وضعیت نارنجی در مشهد و همچنین برنامه سال 1400 این معاونت برگزار شد.

وی افزود: در این نشست بر مدیریت هرچه بهتر وضعیت کنونی در روزهای باقی مانده تا ماه مبارک رمضان تأکید شد تا شاهد فشار کاری کادر درمان در این ماه مبارک نباشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha