کد خبر: افزایش-چشم‌گیر-کرونا-ویروس-در-آمریکا
۲۲ مرداد ۱۳۹۹، ۱۴:۵۹
افزایش چشم‌گیر کرونا ویروس در آمریکا!
 به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری سلامت به نقل از Yahoo، روز دوشنبه، مایکل اوسترولم متخصص بیماری‌های عفونی با ادعای خیالی رئیس جمهور دونالد ترامپ مخالفت کرد که ایالات متحده به زودی با همه‌گیری کروناویروس مقابله خواهد کرد، در عوض پیش بینی می‌کند افزایش چشم‌گیری در موارد جدید از ماه آینده آغاز خواهند شد. اوسترولم، مدیر مرکز تحقیقات و سیاست‌های بیماری‌های عفونی دانشگاه مینسوتا، به دون لیمون سی ان ان گفت: ایالات متحده تازه با به طور متوسط 45000 تا 50000 موارد جدید ویروس تأیید کرده در روز به بخش واقعاً بزرگی از مشکل راه پیدا کرده است.

افزایشی در موارد کروناویروس در ایالات متحده شاهد خواهیم بود!

اوترهلم گفت: وقتی مدرسه هم در سطح دبیرستان و هم در دانشکده‌ها و دانشگاه‌ها شروع می‌شود، ما فکر می‌کنیم که شاهد انفجار موارد جدیدی در ماه سپتامبر باشیم که از آن‌چه که پس از روز یادبود دیدیم بسیار فراتر خواهد رفت. و این موارد از نظر تعداد، همچنان بیشتر و بیشتر خواهند شد. اوسترولم این موضوع را در مطلبی با نول کشکاری، رئیس بانک مرکزی فدرال رزرو مینیاپولیس شرح داد که جمعه در نیویورک تایمز منتشر شد.

مایکل اوسترولم: قرطینه‌ی دیگری با ابعاد بزرگ‌تر نیاز است

این متن معتقد است كه آمریكا برای كاهش شیوع ویروس به قرطینه دیگری نیاز دارد. مایکل اوسترولم و کروناویروس اوترهلم و کشکاری نوشتند: ما معتقدیم که تصمیم واضح است. وی ادامه داد: ما می‌توانیم اجازه دهیم تا ویروس به سرعت در سرتاسر کشور گسترش یابد یا می‌توانیم به مدت 6 هفته اقدام به قرطینه‌ای محدود کننده‌تر کنیم. قرطینه‌ای ایالتی به مدت 6 هفته تا بتواند ویروس را به کم‌تر از یک مورد جدید در هر 100000 نفر برساند. این همان جایی است که ما می‌توانیم با اقدامات تهاجمی بهداشت عمومی، مانند سایر کشورها، افزایش موارد جدید را محدود کنیم. اما ما الان بسیار با آن مکان و آن شرایط فاصله داریم. ضرورت این امر واضح است زیرا به عنوان یک ملت آن‌چه ما تاکنون انجام داده‌ایم، کار نکرده است. همانطور که اشاره شد، مایکل اوسترولم، متخصص بیماری‌های عفونی معتقد است ایالات متحده برای کمک به کاهش شیوع کروناویروس نیاز به قرطینه دیگری دارد.  

مترجم: سید محمد معین حبیبی پاسدار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha