افزایش همکاری‌های فرهنگی و آموزشی اداره کل زندان‌های ایلام و هلال‌احمر در ارائه خدمات به زندانیان

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان ایلام، مدیرعامل هلال احمر ایلام در این دیدار گفت: هلال احمر از گذشته با ایجاد کانون های بشردوستانه اصلاح تربیت همکاری بسیار خوبی با اداره زندان ها داشته است.

علی اصغر علی اکبری با اشاره به وظایف هلال احمر در امر آموزش همگانی گفت: جمعیت هلال احمر این آمادگی را دارد تا برای پرسنل اداره کل زندان های استان و همچنین زندانیان آموزش های امدادی و کمک های اولیه برگزار کند.

علی اکبری ضمن استقبال از همکاری و تعامل با اداره زندان های استان گفت: با هدف نهادینه‌سازی فرهنگ نوع‌دوستی و ترویج خدمات داوطلبانه هلال احمر استان در زمینه توسعه و تقویت فعالیت های حمایتی، بهداشتی، آموزشی و درمانی اعلام آمادگی کرد.

مدیرکل امور زندان های استان در این دیدار گفت: امروزه در زندانبانی اسلامی اصلاح و تربیت و بازگشت شرافتمندانه زندانیان به جامعه هدف اصلی تلقی می شود و بدین منظور تعامل و همکاری نهادهایی چون هلال احمر می تواند در پیشبرد کار نقش بسزایی داشته باشد.

احسانی افزود: اقدامات تربیتی در سطح زندان ها و ایجاد اشتغال برای زندانیان در محل کارگاه ها از اولویت های خدمتی کارکنان سنگر اصلاح و تربیت است.

وی در این دیدار با قدردانی از همکاری جمعیت هلال احمر استان با بیان اهداف خداپسندانه و انسانی هلال احمر، خواستار تداوم و افزایش همکاری‌های متقابل در زمینه های فرهنگی، آموزشی، بهداشتی و درمانی جمعیت هلال احمر با اداره کل زندان های استان شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha