کد خبر: افزایش-مراکز-منتخب-کووید-19-در-شهر-زاهدا
۱۹ آبان ۱۳۹۹، ۱۴:۰۲

به گزارش گروه استان های خبرگزاری  سلامت به نقل از  روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، دکتر سید مهدی طباطبایی با اعلام این مطلب گفت: با توجه به افزایش قابل توجهه موارد ابتلاء در استان و شهرستان زاهدان، جهت شناسایی به موقع و زود هنگام، مراکز غربالگری بیماری کرونا در شهر زاهدان از 3 مرکز به 5 مرکز افزایش یافت.

وی با اشاره به این موضوع که چگونه از خود و دیگران در برابر بیماری کرونا حفاظت کنیم افزود: با پوشیدن ماسک به طوری که بینی و دهانمان را کامل بپوشاند، در اماکن شلوغ حضور پیدا نکنیم، فاصله یک تا دو متری را از دیگران حفظ نموده و بطور مرتب دست ها را به مدت 20 ثانیه بشوئیم می توان از خود و دیگران در برابر این بیماری محافظت کرد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: در صورت مشکوک بودن به بیماری کرونا، بلافاصله مشخصات فردی خود را در سامانه خود ارزیابی کرونا به آدرس SALAMAT.GOV.IR ثبت نمائید و یا به نزدیکترین مراکز منتخب کووید- 19 در سطح شهر مراجعه نمایید.

به گفته دکتر طباطبایی، در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان 13 مرکز غربالگری 16 ساعته بیماری کرونا فعال است و خدمات غربالگری و شناسایی به هنگام بیماری کرونا را به مردم ارائه می کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha