کد خبر: افزایش-دو-برابری-پزشکان-و-مراقبین-سلام
۲۲ تیر ۱۳۹۹، ۱۳:۱۹
افزایش دو برابری پزشکان و مراقبین سلامت ویژه بیماران کرونایی

به گزارش  گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از وبدا، دکتر مهدی قلیان در نشست ستاد دانشگاهی مبارزه با کرونا با بیان اینکه در حال حاضر ۲۹ مرکز خدمات جامع سلامت از ساعت ۸ الی ۲۰ به بیماران مشکوک و یا مبتلا به کرونا خدمات ارائه می دهند خاطر نشان کرد: از این تعداد ۱۱ مرکز در شهر مشهد فعال است و به منظور ارائه خدمات مناسب به این دسته از بیماران تعداد تیم های پزشکی و مراقبین سلامت در این مراکز افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه در هفته های اخیر روند مراجعه بیماران مشکوک و یا مبتلا به کرونا در برخی از مراکز خدمات جامع سلامت به طور  چشمگیری رشد یافته است تصریح کرد: در برخی از مراکز در هفته گذشته به ۶۰۰ تا یک هزار مراجعه کننده خدمات رسانی شده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه به طور میانگین ۵۰ درصد از افراد مراجعه کننده که علائمی همچون سرماخوردگی دارند به بیماری کرونا مبتلا هستند خاطر نشان کرد: در کنار خدمات رسانی به بیماران مشکوک و یا مبتلا به کرونایی، خدمات رسانی به سایر گروه ها همچون سالمندان، مادران باردار و واکسیناسیون نیز در حال انجام است.

دکتر قلیان تصریح کرد: در حال حاضر زمان خدمات رسانی در مراکز خدمات جامع سلامت ویژه  دو ساعت افزایش یافته است و ارائه خدمت به مراجعین نیز در برخی از مراکز حتی بیشتر از این زمان نیز انجام می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha