کد خبر: افزایش-تخت-بخش-های-ویژه-بیمارستان-اقلی
۱۹ آذر ۱۳۹۹، ۱۰:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت در فارس، رئیس شبکه بهداشت و درمان اقلید  از افزایش تخت های ویژه آی سی یو و سی سی یو در بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اقلید خبر داد و با اشاره به از سرگیری عملیات اجرایی تکمیل مرکز جامع سلامت ولی عصر پس از وقفه چند ساله گفت:با همکاری نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی پیگیری ها جهت تامین کمبودهای بهداشتی و درمانی ادامه دارد.

دکتر«مسعود جوکار» افزود: از کادر بهداشت و درمان شهرستان که از ابتدای شروع بیماری کووید۱۹ در میدان دفاع از سلامت مردم در حال جهاد هستند و همچنین از خیرین که در تکمیل و تجهیز بخش های ویژه آی سی یو و سی سی یو همکاری لازم را داشتند تشکر و قدردانی می کنم.

او در ادامه به برخی از پیگیری ها و اقدامات صورت گرفته در زمینه ارتقا امکانات بهداشت و درمان شهرستان اقلید اشاره کرد و از اختصاص کمک یک میلیارد و هفتصد میلیون تومانی وزارت بهداشت برای مقابله با بیماری کووید۱۹ خبر داد و گفت: با پیگیری های صورت گرفته از طرف نماینده مردم شهرستان در مجلس، جهت تکمیل بخش های ویژه تجهیزات پنج دستگاه ونتیلاتور، پنج تخت ویژه، مانیتور سانترال، الکتروکاردیوگرافی، الکتروشوک، مانیتور و پمپ سرم به بیمارستان اقلیدتحویل داده شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان اقلید فارس  همچنین با بیان اینکه بخش های آی سی یو و سی سی یو جدید بیمارستان از نظر تجهیزاتی به طور کامل تکمیل شده است گفت: تعداد تخت بخش های ویژه بیمارستان از پنج تخت به سیزده تخت افزایش یافت که تحقق این امر در سطح استان کم سابقه است.

دکتر جوکار در پایان از تلاش های دکتر« عبدالشهید مغانی نسب» رئیس و«عبدالرضا امیری» مدیر داخلی بیمارستان اقلید قدردانی کرد.

کدخبرنگار41090

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha