کد خبر: افزایش-بودجه-عقب‌ماندگی‌های-سیستان
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۰:۵۱
افزایش بودجه عقب‌ماندگی‌های سیستان و بلوچستان را جبران خواهد کرد

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ احمدعلی موهبتی در حاشیه بازدید از ساخت مدرسه سبز حاشیه شهر زاهدان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهارداشت: با همتی که در سیستان و بلوچستان در تمام حوزه‌ها و در راس آن آموزش و پرورش وجود دارد اقدامات بی‌نظیری در حال شکل‌گیری است.

وی با بیان اینکه برای شکل‌گیری این اقدامات در حوزه آموزش و پرورش عده‌ای مطالبه‌گری مطلوب، برنامه‌ریزی و اجرا کردند افزود: کشورهای به موقعیتی مطلوب رسیدند که توجه به حوزه آموزش و پرورش داشته‌اند.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه آموزش و پرورش تجهیزات و امکاناتی است که موضوعات مختلف را تسهیلگری می‌کند خاطرنشان کرد: باید تلاش کرد تا شرایط، محیط، امکانات و تجهیزات مطلوب در حوزه آموزش پرورش ایجاد شود.

وی با اشاره به اینکه سیستان و بلوچستان در تعداد پروژه‌های خیرساز در کشور رتبه نخست را دارد اظهارداشت: امیدواریم نقش‌آفرینی در حوزه آموزش و پرورش روز به روز در کیفیت و کمیت تعالی یابد و مهمترین ستون توسعه را که پرورش نیروی انسانی بوده آماده کند.

موهبتی با اشاره به اینکه در گذشته تعریف پروژه‎‌های بزرگ در آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان آرزو بود تصریح کرد: اما در این لحظه تنها پروژه ساخت مدرسه سبز  نزدیک به ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

وی تصریح کرد: ساختمان مدرسه سبز با زیربنای سه هزار و ۱۰۰ متر اعتباری حدود ۱۰ میلیارد تومان با همکاری شرکت جلال و نوسازی مدارس سیستان و بلوچستان و استان معین خراسان رضوی در حال ساخت است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha