کد خبر: افرادی-که-مفاسد-را-سوت-می‌زنند-مورد-حم
۵ تیر ۱۳۹۹، ۱۰:۳۲
افرادی که مفاسد را "سوت" می‌زنند مورد حمایت مجلس قرار می‌گیرند

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت به نقل از خانه ملت، سید کریم حسینی به اهتمام مجلس یازدهم برای مبارزه با فساد و همچنین حمایت از افرادی که فساد را افشا می‌کنند، اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه عزم مجلس یازدهم برای مبارزه با فساد جدی است به همین دلیل باید از تمامی راه‌های قانونی که می‌توانند این مسئله را هموار کنند حمایت شود.

وی در ادامه افزود: بر همین اساس طرحی هم در این رابطه به هیئت رئیسه مجلس ارائه شده تا حمایت از افرادی که فساد را سوت می‌زنند جنبه قانونی پیدا کند؛ بالاخره در مواقعی افرادی در سطوح مختلف مفاسدی را مرتکب می‌شوند و این فسادها نیز از سوی اشخاصی برملا می‌شوند که این طرح برای تشویق و ایجاد انگیزه‌ای بوده برای آنهایی که وظیفه قانونی و دینی خود را در خصوص فساد انجام می‌دهند.

نماینده مردم اهواز، باوی و کارون اظهار کرد: افرادی که مفاسد را افشا می‌کنند یک حرکت بسیار ارزنده‌ای را انجام می‌دهند؛ چرا که این‌ها از آسیب به جامعه و بیت المال جلوگیری کرده‌اند و قطعا مورد حمایت نمایندگان مجلس خواهند بود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم به عملکرد دستگاه قضا در مبارزه با مفاسد اقتصادی دانه درشت‌ها اشاره و اظهار کرد: عملکرد دستگاه قضا در این دوره جدید به ریاست، آیت‌الله رئیسی بی‌نظیر بوده و اقدامات این روزهای قوه قضائیه نور امید را در دل مردم روشن کرده است.

حسینی در ادامه افزود: وقتی که افراد متخلف در دستگاه قضایی پای میز محاکمه قرار گرفتند این بدان معناست که ریاست قوه قضاییه تعارفی با کسی ندارد و خط قرمز آن فقط حق‌الناس است؛ بنابراین مفسدان بدانند که زیر تیغ تیز عدالت رد خواهند شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha