کد خبر: افتخار-می‌کنم-من-را-با-کار-امام-رضایی‌
۱۴ تیر ۱۳۹۹، ۱۳:۴۰
افتخار می‌کنم من را با کار امام رضایی‌ام می شناسند

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از آستان نیوز، محمد اصفهانی خواننده محبوب کشورمان در شب میلاد حضرت ثامن الحجج(ع) با حضور در ویژه برنامه «تشرف» که در ایام دهه کرامت از شبکه یک سیما به روی آنتن می رود، با اشاره به عرض اردات خود به ساحت مقدس امام رضا(ع) گفت: خداوند قدیم الاحسان است و بدون اینکه فرد لیاقت داشته باشد به او احسان می کند، حضور من در مشهد و تشرف به حرم مطهر در شب میلاد حضرت امام هشتم نیز یکی از هزاران احسانی است که خداوند شامل حال من کرده است.

وی ابراز کرد: فضل خداوند خارج از حساب و کتاب های معمولی ما انسانهاست و این از الطاف و کرم خداوند متعال و حضرت رضا(ع) است که بنده در این شب عزیز توفیق زیارت و پابوسی علی بن موسی الرضا(ع) نصیب و روزی ام شده است.

اصفهانی به یکی از آثار شنیدنی و پر مخاطب خود با عنوان «ولایت عشق» اشاره کرد و گفت: من همواره احساس می کنم این کار به آقای بیات آهنگساز این اثر الهام شده است؛ زمانی که «ولایت عشق» را خواندم، رفتار مردم با من متفاوت و احترام و محبت‌شان دوچندان شد. قبل از آن هم مردم به من اظهار لطف می‌کردند و افتخار می‌کنم که بگویم من را دوست داشتند؛ اما پس از این قطعه شکل و اندازه این محبت تغییر کرد و هنوز هم ادامه دارد.

وی خاطر نشان کرد: قطعا این اظهار لطف و محبت مردم به بنده، به خاطر عشق و اردات به حضرت رضا(ع) است و افتخار می کنم من را با کاری که برای حضرت خواندم می شناشند و اظهار لطف می کنند.

 وی خاطر نشان کرد: من به چارچوب مذهبی اعتقاد دارم و معتقدم اگر واقعاً به دین و مذهب عمل شود، موجب ارتقا و تعالی زندگی  می‌شود. این موجب افتخار من است که ایده‌ها و عقاید مذهبی خودم را به راحتی با مردم در میان می گذارم و هنوز هم اعتقاد دارم که اگر به دین و مذهب درست عمل شود، انسان‌ها زندگی بهتری خواهند داشت.

این خواننده محبوب ادامه داد: اگر بتوانیم چنین فرهنگی را در خودمان پیاده کنیم، در حقیقت به نقطه‌ای رسیده‌ایم که خدای مهربان و بزرگان دین از ما انتظار دارند.

وی تصریح کرد: از نظر من موسیقی هدف نیست بلکه وسیله‌ای برای انتقال پیام‌های خوب است. اما برخی پیام‌ها ممکن است آن‌قدر تکراری یا سخت و سنگین باشند که ارائه آنها به برخی مخاطبان در حکم دارو باشد؛ اما شما با موسیقی این پیام‌های شفابخش را کادوپیچ می‌کنید.

اصفهانی ادامه داد: نگرش من نسبت به موسیقی همین است و اعتقاد دارم در هر زمان باید کاغذ کادو و بسته‌بندی همان زمان را برای انتقال پیامی ارزشمند انتخاب کرد. باید اصول کار را حفظ کنیم و محتوای خوب را با بسته‌بندی به‌روز به مخاطب ارائه کنیم.

خواننده قطعه ولایت عشق خاطر نشان کرد: میزان ارج و قرب هر کسی به رفتار او بستگی دارد؛ ملاک نزدیکی و دوستی با امام رضا(ع) به لحاظ بعد مکانی نیست، همان طور که می دانیم هارون الرشید نزدیک مرقد این امام همام دفن شده اند اما هیچ ارج و قربی نزد مردم ندارد؛ برخی ها برای حضرت همانند اویس هستند و برخی اگر چه در جوار ایشان زندگی می کنند اما از سیره و منش این امام دور هستند.

وی بیان کرد: امیدواریم همه ما موفق شویم به یک منش و روش در عمل و رفتار برسیم که مورد رضای خداوند متعال و ائمه اطهار(ع) باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha