کد خبر: افتتاح-کارخانه-نوآوری-شیراز-بعداز-کرو
۷ مرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۲۶
افتتاح کارخانه نوآوری شیراز بعداز کرونا

به گزارش  گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس، مهرداد سهرابی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان گفت: کارخانه نوآوری شیراز اواخر اردیبهشت‌ماه امسال با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهور فعالیت خود را آغاز کرد اما به دلیل رعایت فاصله اجتماعی و روند شیوع ویروس کرونا، تیم های اشتراکی فعال نشدند.

وی افزود: با بسیاری از شرکت‌ها قرارداد منعقد و شرکت‌ها مستقر شده اند و در حال حاضر امکان استفاده تیم‌ها و کسب و کارها از زیرساخت های موجود ایجاد شده است اما فعالیت اصلی کارخانه بعد از پایدار شدن وضعیت کرونا و حضور قاطع تیم های نوپا و استارت آپ‌ها در فضای اشتراکی فراهم می شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس تصریح کرد: فضای کار اشتراکی به عنوان یکی از بخش‌های کارخانه‌ نوآوری، امکانی را فراهم می‌کند که تیم ها و استارت آپ ها به عنوان محل کار و استقرار از آن استفاده کنند و در کنار گروه ها و افراد مختلف مشغول به فعالیت شوند که این امر موجب افزایش بهره‌وری می شود.

وی افزود: در کارخانه نوآوری شیراز، فضای کار اشتراکی، با دو طرح خاص و عادی برای اعضای خود، امکان استفاده از میز و صندلی مشخص، اینترنت پر سرعت، خط تلفن، کد پستی، برخورداری از تعاملات هوشمند و کلینیک تخصصی کسب و کار فراهم می کند.

سهرابی گفت: مجاورت با دفتر سرمایه‌گذاران، حضور در رویدادهای فناورانه ،اتاق جلسات، فضای استراحت و سرگرمی، کافی شاپ و سالن رویداد و کنفرانس از دیگر مزایای این فضای اشتراکی است.

بر اساس این گزارش، کارخانه نوآوری شیراز اکوسیستمی فناورانه متشکل از تیم های استارت آپی، فریلنسرها، سرمایه گذاران و شرکت‌ها است  که با فضای هفت هزار متر مربع در دو طبقه در محل شرکت کارخانجات مخابراتی ایران احداث شده است و حوزه های فعالیت این کارخانه توسعه بازار، توسعه ارتباطات، توسعه کسب و کار و دیجیتال مارکتینگ است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha