کد خبر: افتتاح-پروژه-های-منطقه-10شهرداری-اصفهان
۱۶ آذر ۱۳۹۹، ۱۴:۴۵
افتتاح پروژه های منطقه 10شهرداری اصفهان با هزینه ای بالغ  بر 50 میلیارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت در اصفهان، حمید شهبازی گفت: در نوزدهمین برنامه هر یکشنبه یک افتتاح بیان داشت:  پروژه های عمرانی خدماتی مختلف منطقه 10  با هزینه ای بالغ بر 500 میلیارد ریال، بدون حضور شهروندان و به صورت غیرحضوری افتتاح می شود.

وی با اشاره به این برنامه ها، اظهار کرد:  یکی از پروژه‌های آماده افتتاح منطقه ۱۰ پارکینگ طبقاتی بیمارستان عسکریه است که به صورت مشارکتی با بیمارستان عسکریه احداث شده است.

این مقام مسئول ظرفیت این پارکینگ را 230 خودرو ذکر کرد و افزود: هزینه احداث و آزادسازی این پروژه 20 میلیارد تومان است.

وی با اشاره به تملک و احداث خیابان مصلی(حدفاصل میدان شهید فهمیده تا چهارراه فرسان) تصریح کرد: خیابان مصلی به طول 270 متر و عرض 24 متر با هزینه 20 میلیارد تومان احداث شده است.

مدیر منطقه 10 شهرداری اصفهان، احداث کلکتور شرقی غربی و مخزن آب 1000 مترمکعبی را از دیگر پروژه های آماده افتتاح این منطقه ذکر کرد و گفت: این کلکتور از میدان قدس تا مجموعه گل نرگس است که با هزینه اجرایی 7 میلیاردتومان و در مساحت 6 هزار و 500 متر احداث شده است.

وی با بیان اینکه ساماندهی پارک پروین از دیگر پروژه های آماده افتتاح منطقه است، تاکید کرد: این پروژه نیز با هزینه ای بالغ بر 500 میلیون تومان انجام شده است.

شهبازی با اشاره به پروژه های پیاده روسازی در منطقه10، گفت: پیاده روسازی خیابان صباحی با هزینه 15 میلیارد ریال و پیاده روسازی خیابان پروین با هزینه ای بالغ بر 10 میلیارد ریال انجام شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha