کد خبر: افتتاح-و-کلنگ-زنی-2-پروژه-ورزشی-بمناسبت
۲ شهریور ۱۳۹۹، ۹:۵۳
به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت به نقل روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان استان قم  رسول منعم در جلسه شورای معاونین این اداره کل در سخنانی از افتتاح و برگزاری مراسم کلنگ زنی دو پروژه ورزشی در بخش های تابعه استان قم بمناسبت هفته دولت با حضور مقامات عالی رتبه استانی خبر داد.
وی در ادامه در سخنانی گفت: خدمات ارزشمند دولت تدبیر و امید در حوزه ورزش و جوانان و تکمیل و راه اندازی پروژه های نیمه تمام ورزشی در شهرها و روستاهای مختلف استان های کشور و در نتیجه افزایش چشمگیر سرانه ورزشی کشور بر کسی پوشیده نیست که این امر در قم نیز نمایان است.
مدیر کل ورزش و جوانان استان قم بیان کرد: با حضور مدیران ارشد استان به ویژه شخص استاندار دو پروژه ورزشی یعنی زمین چمن مصنوعی شهر کهکو مراسم کلنگ زنی ساخت و احداث زمین چمن مصنوعی روستای سیرو برگزار خواهد شد.
منعم در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت ابراز کرد: زمین چمن مصنوعی شهر کهکمراحل ساخت آن در تاریخ دوم اردیبهشت ماه سال 1399 شروع شده و در تاریخ دوم شهریورماه نیز به اتمام رسیده است.
وی در مورد میزان هزینه کرد این زمین و مساحت آن افزود: 1440 متر مربع مساحت زمین چمن مصنوعی شهر کهکاست که با هزینه کردی بالغ بر شش هزار میلیون ریال مراحل ساخت و تکمیل آن به پایان رسیده و روز چهارشنبه هفته جاری با برگزاری مراسم افتتاحیه ، در اختیار علاقه مندان به ورزش به ویژه طرفداران فوتبال قرار خواهد گرفت.
کلنگ زنی زمین چمن مصنوعی سیرو
مدیر کل ورزش و جوانان استان قم ادامه داد: یکی از دیگر اقدامات اداره کل ورزش وجوانان در هفته دولت برگزاری مراسم کلنگ زنی روستایی سیرواست که این پروژه نیز در همان روز و با حضور مسئولین استانی مراحل ساخت آن آغاز به کار خواهد کرد.
منعم خاطر نشان کرد: ابعاد این زمین 30متر در 48 متر است و دارای یک ساختمان اداری است که در آن رختکن و سایر امکانات مورد نیاز جانمایی شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha