کد خبر: افتتاح-وبهره-برداری-از-16پروژه-ورزشی-و-ا
۱۶ مهر ۱۳۹۹، ۹:۵۷
افتتاح وبهره برداری از 16پروژه ورزشی و اجرای 250برنامه ورزشی
به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان هرمزگان، محمودرضاامیاری با تاکید براهمیت این هفته به جهت توسعه وگسترش فرهنگ ورزش در بین آحاد مردم و نقش کلیدی آن در تامین سلامت جسمی و روحی جامعه خواستار توجه جدی برنامه های اجرایی شهرستان در هفته تربیت بدنی و ورزش شد.
وی افزود :درهفته تربیت بدنی و ورزش همه نگاهها به سمت و سوی فعالیت ها و عملکرد اداره کل ورزش وجوانان است و ورزش باید الگوی جامعه باشدو اینکه به این باور برسیم که ورزش نقش مهمی در ایجاد سلامت،شور و نشاط در جامعه دارد.
️متولی ورزش وجوانان هرمزگان بیان داشت:همه مردم علاقه خاصی به ورزش دارند ،و هرکسی که در حوزه ورزش فعالیتی انجام می دهد برای مردم است. امیاری خاطرنشان کرد:در هفته تربیت بدنی و ورزش می بایست برنامه ها و فعالیت های متنوعی متناسب با شرایط کنونی جامعه باید در سطح استان اجرا شود و برای اجرای فعالیت ها و اطلاع رسانی فعالیت های حوزه ورزشی باید با دستگاههای اجرایی که نقش سازنده ای دارندبا ارتباط و تعامل سازنده از مسیر ورزش در جهت ارتقای سلامتی و نشاط اجتماعی مردم بهره ببریم و مسیر خدمت به مردم را با توان بیشتری ادامه دهیم.
️مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان ، ایجاد کاروان های ورزشی ،چالش رکورد زنی مجازی،چالش بازی های بومی و محلی،چالش طبیعت گردی،چالش میز کار میز ورزش،مسابقات ورزشی مجازی هیئت های مختلف ورزشی در حوزه همگانی ،رالی خانواده ،دوچرخه سواری و اسکیت همگانی،غباررویی گلزار شهدا،دیداربا خانواده شهدا ،دیدار با امام جمعه ،دیدارجامعه ورزش و جوانان با استاندار و فرمانداران ،پیمایش سلامت کارکنان،همایش کوهپیمایی خانواده ،همایش پیاده روی پرسنل در پنجه علی،برگزاری دوره های آموزشی بصورت مجازی،برگزاری دوره مربیگری درجه2 و درجه3،کارگاه تخصصی حرکات اصلاحی،کارگاه توسعه ورزش همگانی برای کارکنان ،تجلیل از مربیان ،داوران ،تجلیل از اساتید ،داوران و ... از جمله برنامه های این هفته که مقرر شد در سطح استان برگزارشودعنوان کرد.
اولین جلسه هماهنگی ستادهفته تربیت بدنی و ورزش استان هرمزگان به ریاست امیاری مدیرکل ورزش و جوانان استان، معاونین اداره کل، رییسی رئیس اداره ورزش و جوانان بندرعباس و اعضای ستاد در محل سالن جلسات اداره کل برگزارشد .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha