کد خبر: افتتاح-خط-تولید-قرص-های-جوشان-در-قم
۷ مرداد ۱۳۹۹، ۱۶:۱۳
افتتاح خط تولید قرص های جوشان در قم

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل ازشاتا، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم در حاشیه افتتاح این طرح سلامت‌محور گفت: این واحد صنعتی سال گذشته 35 درصد از نیاز داخلی کشور به قرص جوشان و ویتامین C را تامین کرده است.

محمود سیجانی افزود: هدف‌گذاری امسال این واحد تولیدی، تامین نیاز 100 درصدی کشور به قرص‌های جوشان و فرآورده‌های جانبی است.

رییس سازمان صمت قم تصریح کرد: هدف‌گذاری برای صادرات از اولویت‌ها و ظرفیت‌های این واحد است و صبح امروز اولین محموله این واحد به یکی از کشورهای همسایه ارسال شد.

سیجانی ابراز داشت: برای بهره‌برداری از این واحد تولیدی 150 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده که تاکنون 100 اشتغال ایجاد کرده که در آینده می‌توان 50 شغل جدید نیز به آن افزوده شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم ظرفیت تولید محصول این شرکت سلامت‌محور را مورد توجه قرار داد و گفت: 250 میلیون عدد قرص ظرفیت واقعی تولید در این واحد صنعتی است.

استاندار قم روز سه‌شنبه با حضور در شهرک صنعتی شکوهیه ضمن افتتاح خط تولید یک شرکت سلامت‌محور در تولید قرص‌های جوشان از یک شرکت تولید تجهیزات ساختمانی و واحد تولید محصولات شیمیایی بازید و از نزدیک در جریان مشکلات و دغدغه‌ها و ظرفیت‌های تولیدی این سه واحد صنعتی قرار گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha