کد خبر: افتتاح-خانه-هلال-مطبوعات-و-رسانه-در-گیل
۱۸ آبان ۱۳۹۹، ۱۵:۴۳
افتتاح خانه هلال مطبوعات و رسانه در گیلان

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان گیلان؛ در مراسم افتتاح خانه هلال مطبوعات و رسانه، سیاوش غلامی مدیرعامل هلال احمر استان گیلان ضمن تقدیر از تلاش اصحاب رسانه، گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه از جنس امدادگران هلال احمر هستند، زیرا در حوادث و اتفاقات جان خود را به خطر می اندازند تا آگاهی را به جامعه هدیه کنند.

غلامی سرمایه هلال احمر را اعتماد مردمی دانست و افزود: جمعیت هلال احمر متعلق به آحاد مردم است و امدادگران صرف نظر از هرگونه نگرش و براساس آموزه های دینی، کمک رسانی را سرلوحه خود قرار داده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به نقش خانه های هلال اظهار کرد: خانه‌های هلال با هدف توانمندسازی جامعه و مکانی برای گسترش آموزش‌های امدادی و نفوذ میان مردم و نیز پاسخگویی در زمان حوادث و بلایا راه‌اندازی شده‌اند، همچنین توانمندسازی اعضاء در محلات شهری و روستایی در حوزه‌های دانش، نگرش و مهارت از سیاست‌های جمعیت هلال‌احمر در قالب طرح تشکیل و راه‌اندازی خانه‌های هلال است.

در ادامه کریم خرسندی مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان نیز با اشاره به تعدد رسانه های مکتوب و رسانه ای استان گفت: جامعه رسانه ای گیلان فعال و پویا در سطح کشور شناخته شده است.

خرسندی با اشاره به عملکرد رسانه های گیلان در روزهای نخست شیوع کرونا در استان افزود: فعالیت رسانه های گیلان در این ایام به جهت اطلاع رسانی و آگاهی رسانی به مردم این مهم را آشکار ساخت که رسانه ها نقش حائز اهمیتی در تنویر افکار عمومی دارند و می توانند موجب پیشگیری از رخدادها و رویدادها با بهره گیری از قلم و انعکاس مطالب و اخبار شوند.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان گیلان با اشاره به تعامل خوب رسانه های گیلان با جمعیت هلال احمر استان اظهار کرد: همانگونه که جمعیت هلال احمر همواره در بحران ها با سرعت و شتاب مثال زدنی برای یاری به هموطنان در پای کار هستند اصحاب رسانه نیز با عنوان خبرنگاران و عکاسان بحران در انعکاس این زحمات جمعیت هلال احمر داوطلبانه حضور دارند و خبررسانی می کنند.

 خرسندی ضمن استقبال از تشکیل خانه هلال در حوزه رسانه گفت: امیدوارم که تشکیل این خانه در خانه مطبوعات گیلان موجب هم افزایی بیشتر اصحاب رسانه و جمعیت هلال احمر استان و کشور شود.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha