کد خبر: اعمال-محدودیت-ها-ی-کرونایی-در-البرز-یک-ه
۲۸ تیر ۱۳۹۹، ۱۷:۱۷
اعمال محدودیت ها ی کرونایی در البرز یک هفته دیگر تمدید شد

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، شهبازی با اعلام این خبر افزود: این محدودیت ها برای تمامی شهرستان البرز در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: پس از اینکه روند شیوع کرونا در البرز شتاب گرفت، اعمال محدودیت فعالیت در استان از سوی ستاد استانی مقابله با کرونا به ستاد ملی درخواست شد و تاکنون برای ۳ هفته متوالی اجرایی شده است.

استاندار البرز گفت: اگر حمایت های همیشگی مردم از مصوبات ستاد مقابله با کرونا کمرنگ شود به طور قطع علی رغم میل باطنی، شاهد محدودیت های بیشتری خواهیم بود.

وی تصریح کرد: این محدودیت ها شامل تعطیلی دانشگاه ها، مدارس، مدارس شبانه روزی، حوزه های علمیه، آموزشگاه های فنی و حرفه ای، زبانسراها و سایر آموزشگاه ها و کتابخانه ها،استخرهای سرپوشیده،سینما، تئاتر و مراکز مشابه،موزه و باغ موزه ها،تالارهای پذیرایی،آرایشگاه های زنانه و سالن های زیبایی،مساجد و مصلی ها،برگزاری هر گونه مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش ها،باشگاه های ورزشی و ورزش های دربرخورد از جمله کشتی و کاراته،کافه، قهوه خانه و چایخانه،باغ وحش و شهربازی ها،مراکز تفریحی، آبی، استخرهای سرپوشیده، باشگاه های بدنسازی و برگزاری نماز جمعه می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha