کد خبر: اعمال-محدودیت-ها-در-البرز-یک-هفته-دیگر-ت
۲۱ تیر ۱۳۹۹، ۱۹:۱۴
اعمال محدودیت ها در البرز یک هفته دیگر تمدید شد

به گزارش  گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور ، استاندار البرز  با بیان اینکه اکنون شرایط به مراتب سخت از پیک اول شیوع کرونا در فروردین ماه است، افزود: در شرایط فعلی بیمارستان های البرز مملو از مبتلایان به بیماری کرونا است و کادر بهداشت و درمان نیز از شدت گرفتن مراجعان و ارائه خدمات، خسته هستند.

وی با تاکید بر اینکه باید مصوبات با توجه به شرایط موجود متفاوت باشند، ادامه داد: با اعلام آمادگی سپاه پاسداران البرز، بیمارستان صحرایی ظرف یک هفته راه اندازی شود.

شهبازی با بیان اینکه در البرز به وضع اضطرار رسیده ایم، گفت: بیمارستان بحران نیز باید آماده شود.

وی افزود: هلال احمر، آموزش و پرورش، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی، نیروهای آماده و آموزش دیده خود را برای کمک به کادر بهداشت و درمان معرفی کنند.

استاندار البرز اضافه کرد: باید از ظرفیت خیرین و بویژه اردوگاه سلامت در منطقه برغان بهره برداری کنیم.

وی گفت: به جد باید در راستای کنترل قیمت ها و نظارت بر بازار باید دستگاه های مربوطه وارد میدان شوند و کسانی که در انجام وظیفه اهمال می کنند مورد برخورد قانونی قرار می گیرند.

شهبازی عنوان با اشاره به اینکه استفاده از ماسک الزامی است، کرد: در خصوص ضدعفونی معابر باید از سوی شهرداران اقدامات لازم صورت گیرد.

وی گفت: اعمال محدودیت ها به مدت یک هفته دیگر در البرز تمدید شد.

شهبازی افزود: کاهش ساعت کار ادارات البرز نیز از ستاد ملی درخواست شده و در انتظار تایید برای اعمال آن هستیم و در خصوصی تعطیلی پنجشنبه ها نیز همچنان پیگیر هستیم.

شهبازی افزود: ۱۳ هزار بیمار خاص در البرز در معرض خطر هستند که باید تدابیر لازم را برای آنها داشته باشیم.

وی ادامه داد: رعایت اصول بهداشتی در وسایل حمل و نقل عمومی از سوی شهرداری ها مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی با قدردانی از حمایت های مردم برای توقف چرخه شیوع کرونا و شرکت در کمپین من ماسک می زنم، ادامه داد: از عموم شهروندان تقاضا دارم همچنان با مصوبات ستاد همراهی کنند و در راستای نیل به اهداف که همان سلامتی است به پویش از نو شروع می کنیم نیز بپیوندند.

شهبازی گفت: امید است اطلاع رسانی و آگاهی بخشی نیز با بهره گیری از ظرفیت مجموعه مسئولان استان و همراهی همیشگی و دلسوزانه اصحاب رسانه صورت گیرد.

وی افزود: ۷ واحد برای تولید الکل در البرز راه اندازی شده و در تأمین ماسک نیز با هماهنگی های صورت گرفته مانعی وجود ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha