کد خبر: اعمال-محدودیت-های-کرونایی-در-شهرستان-د
۷ آبان ۱۳۹۹، ۱۰:۵۱

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از وبدا،حمیدرضا سلیمی، با اشاره به اینکه طی نشست هایی با حضور کارشناسان متبحر حوزه درمان و بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و مسئولان شهرستانی ممنوعیت فعالیت برای گروه های 2، 3 و 4 از پنجشنبه گذشته اعمال شد، عنوان کرد: براین اساس فعالیت مساجد و بقاع متبرکه، آموزشگاه ها، سالنهای ورزشی، استخر، مراکز خرید، مراکز تهیه و توزیع غذا با حضور مشتری، آرایشگاه های زنانه و مردانه ، مدارس به مدت یک هفته در این شهرستان محدود شد.

وی با بیان اینکه اگر وضعیت بحرانی برای این شهرستان ادامه داشته باشد به مدت یک هفته دیگر محدودیت ها اعمال می شود، اظهار کرد: تاکنون 12 مرکز و امکنه متخلف که پروتکل های بهداشتی را به خوبی رعایت نمی کردند پلمپ شدند .

سلیمی با اشاره به اینکه 2 مرکز جامع خدمات سلامت و 57 خانه بهداشت در این شهرستان فعال است، اظهار کرد: این شهرستان یک بیمارستان 96 تختخوابی دارد که آی سی یو آن با 7 تخت در اختیار بیماران کرونایی است و سی سی یو آن تبدیل به آی سی یو شده تا در خدمت سایر بیماران بدحال باشد.

وی گفت: یک بخش 24 تختخوابی نیز در اختیار بیماران کرونایی است ؛ از ابتدای مهرماه ابتلا به کرونا در این شهرستان رشد 3 برابری داشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha