کد خبر: اعمال-محدوديت-هاي-ويژه-وضعيت-نارنجي-در
۱۲ آذر ۱۳۹۹، ۱۹:۳۹

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، بهرام سرمست استاندار قم در شصت و پنجمین جلسه ستاد پيشگيري هماهنگي و فرماندهي عمليات پاسخ به بحران استان قم طي اظهار كرد: خوشبختانه طبق نظر وزارت بهداشت، وضعيت شهر قم از قرمز به نارنجي تغيير كرده است كه نمايانگر روند كاهشي بستري و فوتي ها در قم مي باشد.

سرمست با بيان اينكه از روز شنبه ۱۵ آذرماه محدودیت های شرايط وضعيت نارنجي در قم اعمال خواهد شد افزود: گروه هاي شغلي ۳ و ۴ همچنان تعطيل خواهند بود؛ اما گروه هاي شغلي ۱ و ۲ فعالیت خواهند داشت.

استاندار قم تداوم اعمال محدوديت تردد های برون شهری را نيز مورد توجه قرار داد و تصريح كرد: محدوديت تردد خودروها از ساعت ۹ شب الي ۴ صبح در سطح شهر قم لغو خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: ارباب رجوع سازمان ها، جهت دریافت خدمات ملزم به ارئه کارت ملی و یا کارت معتبری که شماره کد ملی در آن درج شده باشد، هستند.

مقام عالي دولت در استان قم در ادامه ضمن قدرداني از همراهي مردم با سياستهاي ستاد بحران استان ادامه داد: اميدواريم با تداوم اين همكاري و مشاركت خيرين و گروه هاي مردمي شاهد بهبود شرايط در استان باشيم.

وي همچنين طرح محله محور شهيد سليماني در قم را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان كرد: ‌انتظار داريم كه در اين طرح با مشاركت محله ها و خانواده ها بتوانيم از شكل گيري موج جديد كرونا جلوگيري كنيم.

وی ابراز داشت: قم از نظر تامین کالاهای اساسی و اقلام بهداشتی عملکرد مطلوبی در طول ماه های گذشته داشته است.

استاندار قم در بخش ديگري از سخنان خود با تاكيد بر بهبود وضعیت بهداشتی روزبازارهای قم، گفت: شهرداری مسئول ساماندهی روزبازارهای است و باید اقدامات خود در این رابطه را سرعت ببخشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha