کد خبر: اعضای-ioc-دلنگران-حضور-تماشاگران-در-توکی
۲۴ اسفند ۱۳۹۹، ۷:۰۴
اعضای IOC دلنگران حضور تماشاگران در توکیو2020
به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک برگزارکنندگان توکیو2020 می گویند که تصمیم نهایی در مورد طرفداران خارج از کشور قبل از شروع مراسم حمل مشعل در 25 مارس گرفته خواهد شد. بسیاری از گزارش های غیررسمی در ژاپن با استناد به برخی از مقامات اظهارداشته اند قبلاً تصمیم گرفته شده است تا تماشگران خارجی را از این کشور دور نگه دارند. ژاپن با حدود 8500 فوتی ناشی از کرونا؛ این بیماری را بهتر از دیگر نقاط کنترل کرده است و مردم از خطر اوجگیری مجدد آن واهمه دارند.
اسپایروس کاپرالوس، یکی از اعضاء IOC در این خصوص گفت: " باید راه هایی برای برخورد با افرادی که بلیط هواپیما ، بلیط بازی و محل اقامت خود را رزرو کرده اند و هزینه آنها را پرداخت کرده اند ، بیابیم. و فراموش نکنیم، بسیاری از این افراد والدین یا بستگان ورزشکاران هستند".
گانیلا لیندبرگ، دبیرکل آنوک نیز صحبت های کاپرالوس را تایید کرد. لیندبرگ در خصوص موضوع حضور تماشاگران در توکیو2020 افزود: " هر تصمیمی را که شما اتخاذ نمائید درک خواهیم کرد. اما عواقب آن تصمیم ممکن است برای عده کثیری از مردم جهان بسیار دشوار باشد. شاید بتوانید بعنوان آخرین گزینه؛ آن تصمیم را اتخاذ نمائید ". توشیور موتو، مدیر اجرائی توکیو2020  خاطرنشان ساخت که بهتر بود این تصمیم زودتر اعلام می شد تا هواداران وقت کافی برای بازپرداخت داشته باشند. وی موضوع بازپرداخت کامل بلیط را تصریح کرد. هرچند برگزارکنندگان ژاپنی انتظار داشتند 800 میلیون دلار از فروش بلیط درآمد کسب کنند اما تماشاگر خارجی به بودجه توکیو آسیب نخواهد رساند و رفع کمبودهای احتمالی بر دوش دولت ژاپن خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha