کد خبر: اعزام-تیم-های-پرستاری-دانشگاه-علوم-پزش
۱۹ خرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۰۲

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از وبدا،مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با هماهنگی معاونت پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی۱۰ پرستار با تجربه این دانشگاه، با حکم مأموریت صادر شده برای خدمات رسانی به بیماران به استان خوزستان اعزام شدند.

امیر رضا صالح مقدم با بیان اینکه پرستاران مشهدی اعزامی به خوزستان در بخش های مراقبت ویژه بیمارستان‌های اهواز خدمت می کنند، افزود: متأسفانه ۳ نفر از آنان در حین خدمت به بیماران  مبتلا به کرونا شدند که خوشبختانه در حال حاضر در وضعیت مناسبی قرار دارند.

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد خاطر نشان کرد: رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد به‌صورت تلفنی و در تماس‌های جداگانه با پرستاران مبتلا به کووید-۱۹ مشهدی شخصاً جویای حال آنان شده و خواستار رسیدگی و حمایت ویژه از این پرستاران شد.

صالح‌مقدم با ذکر این نکته که به جز پرستاران مشهدی همکاران پرستار از دیگر استان‌ها هم در اهواز حاضر بودند، خاطرنشان کرد: طبق ارزیابی صورت گرفته از سوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در این ماموریت برترین عملکرد را پرستاران مشهدی داشتند و به‌واقع پرستاران مدافع سلامت با تمام توان در صحنه و میدان مبارزه با کرونا در خوزستان حاضر شده‌اند.

وی بیان کرد: گروه‌های ۳ نفره از دانشگاه علوم پزشکی مشهد به‌صورت مرحله‌به‌مرحله به خوزستان اعزام می‌شوند و هر یک از این گروه‌ها به‌مدت ۱۵ روز در بیمارستان‌های اهواز و دیگر شهرهای این استان مستقر می‌شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha