کد خبر: اعتقاد-به-توان-داخلی-باعث-می‌شود-غربی
۵ شهریور ۱۳۹۹، ۱۰:۲۱

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از خانه ملت،محمد حسن آصفری به سخنان رهبر انقلاب در دیدار اعضای هئیت دولت مبنی بر اینکه «اقتصاد را معطل تحولات خارجی نکنید» اشاره کرد و گفت :همه امید دولتمردان به برجام بود تا اینکه از این طریق بتوانند مشکلات اقتصادی را مرتفع کنند.

وی در ادامه افزود: متاسفانه به همین سبب نیز از ارتباط تجاری با  کشورهای شرقی و همچنین حوزه خلیج فارس مغفول ماندند و البته از ظرفیت‌های داخلی نیز عبور کردند که این‌ها همه از ایرادات اساسی دولت آقای روحانی به شمار می‌روند.

نماینده مردم اراک به عدم وابستگی به غربی‌ها برای گره‌گشایی از اقصاد کشور اشاره و تاکید کرد: دولتمردان باید از گذشته درس عبرت بگیرند تا اشباهات را تکرار نکنند و متصور نشوند که پیروزی فلان فرد در انتخابات آمریکا می‌تواند گره گشای مشکلات اقتصادی باشد.

این نماینده مردم در ادامه افزود: هر شخصی پیروز انتخابات آمریکا شود از دشمنی آمریکایی‌ها با جمهوری اسلامی کاسته نخواهد شد و بدون‌شک خوی استکباری هم در جمهوری‌خواهان و هم اینکه در دموکرات‌ها وجود دارد؛ بنابراین هر کدام وارد کاخ سفید شوند سیاست های خصمانه خود را علیه کشورمان ادامه خواهند داد.

وی تصریح کرد: برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور باید به ظرفیت‌های داخلی و توان ملی تکیه کرد زیرا اگر این اتفاق بیفتد هر جریانی در آمریکا روی کار بیاید آنها مجبور هستند به خواسته‌های مردم ایران تمکین کنند؛ بنابراین اگر اعتقاد به توان داخلی وجود داشته باشد آمریکایی‌ها در مقابل کشورمان سر تعظیم فرود خواهند آورد./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha