کد خبر: اعتراف-سارق-معتاد-به-44-فقره-سرقت
۲۶ تیر ۱۳۹۹، ۱۳:۴۱

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ" حسین ترکیان" اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو های پارک شده شهروندان در حاشیه خیابان ها و کوچه ها در منطقه شرق شهر اصفهان، موضوع به صورت ویژه از سوی کارآگاهان پایگاه شرق پلیس آگاهی استان اصفهان دنبال شد.

وی افزود: کارآگاهان، با انجام یک سری اقدامات تخصصی پلیسی و استفاده از تجهیزات هوشمند هویت اصلی سارق که دارای چندین فقره سابقه کیفری در زمینه سرقت و حمل مواد مخدر بود را به دست آورده و با هماهنگی مقام قضائی طی یک عملیات ضربتی در یکی از خیابان های سطح شهر اصفهان وی را دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان اینکه متهم اعتیاد شدید به مواد مخدر صنعتی دارد، اظهار داشت: وی در تحقیقات صورت گرفته به 44 فقره سرقت محتویات داخل خودروهای پارک شده شهروندان در حاشیه خیابان ها و کوچه ها در ساعات نیمه شب و خلوت روز اعتراف کرد و انگیزه خود از این سرقت ها را تامین هزینه مواد مصرفی خود عنوان کرد.

سرهنگ ترکیان با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضائی گفت: به شهروندان توصیه می کنیم با تجهیز خودروهای خود به تجهیزات ضد سرقت نظیر دزد گیر و سوئیچ مخفی از قرار دادن وسایل، مدارک و اشیای با ارزش در داخل خودروی خود که باعث تحریک سارقان به ویژه سارقان معتاد می شود، خودداری کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha