کد خبر: اعتبار-23-میلیاردی-برای-تکمیل-بیمارستان
۶ مرداد ۱۳۹۹، ۱۷:۱۷

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ محمدباقر نوبخت روز دوشنبه در جریان بازدید از طرح توسعه بیمارستان ولیعصر زنجان، پس از قول رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان برای تکمیل و به بهره برداری رساندن این پروژه تا مهرماه امسال به شرط تامین اعتبار لازم، با اختصاص این میزان اعتبار موافقت کرد.

در جریان بازدید معاون رئیس جمهور که به همراه استاندار زنجان و جمعی از مسئولین حوزه بهداشت و درمان استان صورت گرفت؛ رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان در این بازدید گفت: این پروژه در ۶ هزارو ۷۰۰ مترمربع زیربنا با چهار طبقه هم اکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

دکتر پرویز قزلباش افزود: اجرای طرح توسعه بیمارستان ولیعصر (عج) زنجان از سال ۹۵ به همت خیران آغاز شده و با کمک دولت مهر امسال به بهره برداری خواهد رسید.

معاون رییس جمهوری در این سفر از سه پروژه راهسازی باند دوم زنجان - بیجار، محور دوم زنجان - ابهر- تاکستان و سلطانیه - قیدار - کبودرآهنگ بازدید کرد و در جریان روند اجرا و پیشرفت این پروژه ها قرار گرفت.

افتتاح مسکن محرومان روستایی در روستای احمدکندی محور زنجان- ایجرود، بازدید از پروژه‌های سبزه‌میدان و مصلای نماز جمعه و حضور در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، از دیگر برنامه‌های سفر یک‌روزه نوبخت به زنجان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha