کد خبر: اظهارات-فرمانده-سنتکام،-بخشی-از-سیاست
۹ مرداد ۱۳۹۹، ۰:۴۲

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت به نقل از خانه ملت،حسین نوش آبادی ، در خصوص اظهارات ضد ایرانی فرمانده سازمان آمریکایی سنتکام مبنی بر اینکه تهران مدت‌هاست سیاست تلاش برای اخراج ایالات متحده از صحنه عراق را دنبال می‌کند، گفت: قطعا همگان می دانند آمریکا علاقه ای به وجود عراق قوی و مستقل ندارد از این رو به حضور نظامی‌اش در این کشور ادامه داده است.

نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ماهیت حضور نظامی آمریکا تنش‌زا است، اظهار کرد: در واقع حضور ایالات متحده در منطقه منافع ملی کشورهای مختلفی را تحت تاثیر قرار می دهد و آسیب بزرگی به شمار می رود.

وی ادامه داد: بنابراین می توان اذعان کرد اظهارات ضد ایرانی فرمانده سازمان آمریکایی سنتکام در راستای افزایش فشار علیه کشورمان است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: بدون تردید سیاستمداران کاخ سفید به خوبی می دانند خروج نظامیان این کشور از عراق، خواست تمام ملت و همچنین مصوبه پارلمان عراق است از این رو نمی توانند با فرافکنی آن را نادیده بگیرند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در این بین باید یادآور شد سیاست جمهوری اسلامی ایران نسبت به حضور متجاوزان در منطقه از جمله تروریست های آمریکایی روشن است؛ کشورهای منطقه توانایی برقراری امنیت و ثبات را دارند و نیازی به دخالت بیگانگان در این عرصه وجود ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha