کد خبر: اشتغالزايي-و-افزايش-سرمايه-گذاري-از-بر
۱۱ شهریور ۱۳۹۹، ۱۳:۱۳
اشتغالزايي و افزايش سرمايه گذاري از برنامه هاي مهم کرمانشاه است

به گزارش  گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از پايگاه اطلاع رساني وزارت كشور؛ هوشنگ بازوند در نشست با معاونين، مديران ستادي، مشاورين استانداري و فرمانداران استان اظهار داشت: براي كاهش نرخ بيكاري سند اشتغال استان را تدوين كرديم و خوشبختانه طبق برنامه اقدامات مهم و اثربخشي جهت ايجاد اشتغال شكل گرفته است.

وي بيان داشت: همچنين تلاش براي افزايش سرمايه گذاري از برنامه هاي استان است كه بايد تلاش كنيم در سال حدود ۲۰ هزار ميليارد تومان سرمايه گذاري در استان شكل بگيرد.

وي گفت: در سال طبق برنامه بايد دو و نيم درصد نرخ بيكاري كاهش پيدا كند و خوشبختانه اين رقم در سال گذشته بيش از برنامه پيش بيني شده يعني ۳ درصد بود و براي سالجاري و سال آينده هم بايد اين روند ادامه داشته باشد.

رئيس شوراي اداري استان ادامه داد: عليرغم بيماري كرونا و تحريم هاي ظالمانه خوشبختانه اقدامات خوبي براي برون رفت از مشكلات انجام شده است و طي سه سال گذشته با ۳ موضوع زلزله، سيل و كرونا روبرو بوديم كه استان در ايجاد زيرساخت موفق عمل كرد و بسياري از اين اقدامات مرهون تلاش هاي بسيار خوب در حوزه سياسي است كه از آقاي الهي تبار تقدير و تشكر مي كنيم.

وي بيان داشت: در بحث زلزله علاوه بر بازسازي سخت افزاري به دنبال برنامه ها و كارهاي نرم افزاري و توجه به روح و روان مردم نيز بوديم و در اين زمينه اقدامات خوبي از سوي حوزه سياسي استانداري شكل گرفت.

مقام عالي استان اظهار داشت: همچنين در بحث كرونا پيك هاي اول و دوم به خوبي در استان مديريت شد و كرمانشاه جزء استان هاي خوب و موفق در اين زمينه بود كه حوزه معاونت سياسي در اين زمينه هم كارنامه درخشاني از خود به جاي گذاشت.

وي همچنين در اين مراسم از فرمانداران استان خواست كه برنامه هاي ملاقات عمومي با مردم را به صورت منظم داشته باشند و حرف هاي مردم را بشنوند و در نهايت تلاش براي حل مشكلاتشات اقدام كنند.

استاندار كرمانشاه در ادامه با اشاره به تلاش هاي بسيار خوب آقاي الهي تبار در زمان تصدي معاونت سياسي، امنيتي و فرهنگي استانداري از ايشان به عنوان فردي متدين، تلاشگر، دلسوز و انقلابي ياد كرد و گفت: از ايشان كه به افتخار بازنشستگی نایل آمده و داراي ‌منشاء خدمات ارزنده ای به مردم بود؛ تجلیل و تقدیر مي كنيم.

  وي بيان داشت: همچنين آقاي حسين خوش اقبال كه فردي خوش نام با پيشنيه درخشان مي باشد به عنوان سرپرست جديد معاونت سياسي،امنيتي و اجتماعي استانداري معرفي مي شود.

شايان ذكر است آیین تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه هفته آینده با حضور شخصیت های برجسته ملی و استانی، مدیران دستگاه های اجرایی و فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار می شود.

«حسین خوش اقبال» از مدیران با سابقه کرمانشاهی است که پیش از این معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان بود و‌ در کارنامه کاری خود مسوولیت فرمانداری ۷ شهرستان کرمانشاه، پاوه، سنقروکلیایی، قصرشیرین، کنگاور، صحنه و اسلام‌آباد غرب را نیز دارد و از امروز به عنوان سرپرست معاونت رسماً کار خود را در کرمانشاه آغاز می نماید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha