کد خبر: استفاده-حداکثری-از-ظرفیت-واحدهای-فعال
۶ آذر ۱۳۹۹، ۱۷:۲۳
استفاده حداکثری از ظرفیت واحدهای فعال تولیدی و صنعتی

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور؛ ارسلان زارع پس از بازدید از چهار پروژه جهش تولید واقع در شهر صنعتی رشت؛ در جمع خبرنگاران، با یادآوری تعریف ۹۲  عنوان پروژه جهش تولید در گیلان و پیش بینی ایجاد بالغ بر چهار هزار نفر اشتغال اظهار داشت: رویکرد راهبردی ما، استفاده حداکثری از ظرفیت واحدهای فعال تولیدی، صنعتی و اقتصادی استان است.

وی ادامه داد: در راستای حمایت از کارآفرینان و فعالان این واحدها، یک‌هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی و تأمین شده و مجوزهای لازم برای پرداخت این تسهیلات، صادر و به بانک های عامل معرفی خواهند شد.

استاندار گیلان اضافه کرد: به سبب مزیت برخی واحدهای تولیدی استان متناسب با شرایط اقلیمی، بازار مصرف و مواد اولیه، این سیاست را دنبال کردیم تا طرح های توسعه ای استمرار داشته باشند و بخشی از پروژه های جهش تولید نیز، همین طرح های توسعه ای هستند.

زارع افزود: مزیت نسبی واحدهای تولیدی فعال استان ازجمله مولفه‌های تاثیرگذار در شناسایی این طرح‌ها برای حمایت از طریق تسهیلات تکمیلی مرتبط با پروژه‌های جهش تولید است و امیدواریم اجرای آنها بر اساس تقویم زمان‌بندی پیش برود.

استاندار گیلان امروز با همراهی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی گیلان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و شمار دیگری از مدیران کل از روند تکمیل چهار پروژه جهش تولید شامل یک واحد تولیدی انواع صفحه و ورق پلی اتیلن و PVC با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی، طرح توسعه یک واحد تولید انواع آرد، کیک و کلوچه با پیشرفت ۶۰ درصد، واحد تولید کیسه های پروپیلن بافته شده و منسوجات با  ۷۵ درصد پیشرفت و انواع دستکش خانگی، صنعتی و روکشدار با پیشرفت ۶۵ درصد بازدید کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha