کد خبر: استفاده-از-کلینیک-مجازی-فیزیوتراپی-بر
۱۸ تیر ۱۳۹۹، ۱۷:۵۴
استفاده از کلینیک مجازی فیزیوتراپی برای درمان بیماری

سيامک بشردوست متخصص طب فیزیکی و توانبخشی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت، با اشاره به عواقب تاخیر در انجام حرکات فیزوتراپی در مراکز درمانی، اظهار داشت: در این شرایط کرونایی عدم حضور افراد در مراکز درمانی برای درمان بیماری طبیعی است اما این افراد می توانند با رعایت نکات بهداشتی نسبت به درمان خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه این بیماران می توانند از کلینیک های مجازی فیزیوتراپی استفاده کنند، افزود: همچنین می توانند در یک موقعیت مناسب برای درمان خود به مراکز فیزیوتراپی مراجعه داشته باشند. همکارانی که در این این زمینه تخصص دارند می توانند در این زمینه به بیماران کمک کنند.

این متخصص طب فیزیکی و توانبخشی با تاکید بر اینکه آدمها در این شرایط بحرانی نباید در مکان های شلوغ قرار گیرند، افزود: بیماران اگر در مراکز خلوت هم حضور پیدا می کنند حتما باید نکات بهداشتی مانند استفاده از ماسک و دستکش را در نظر داشته باشند.

بشردوست بیان داشت: این بیماران اگر فکر کردند که به کووید 19 مبتلا شده اند حتما باید نسبت به قرنطینه خود اقدام کنند.

وی تاکید کرد: در مراکز درمانی با رعایت نکات بهداشتی حتما باید زمینه انتقال بیماری کووید 19 از فردی به فرد دیگر کاهش پیدا کند. اگر هر دو گروه مبتلا و غیر مبتلا از ماسک استفاده کنند ریسک انتقال ویروس حدود یک تا دو درصد است.

خبرنگار:مینا افسریان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha