کد خبر: استفاده-از-مشارکت-های-مردمی-در-اجرای-پر
۱ تیر ۱۳۹۹، ۱۸:۲۰
استفاده از مشارکت های مردمی در اجرای پروژه پارک موزه دفاع مقدس

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ ارسلان زارع در دیدار امیر محمد فهمیده قاسم‌زاده جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و امیر تقی‌پور رئیس بازرسی و امور حقوقی بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس، با اشاره به سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران و درود به روح پرفتوح این شهید والامقام و شهدای دفاع مقدس به ویژه هشت هزار شهید گیلان افزود: دفاع مقدس، دوره ای ارزشمند و تاثیرگذار خصوصاً برای انتقال فرهنگ ایستادگی، مقاومت، جهاد و شهادت به نسل امروز و آینده است.

 وی خاطرنشان کرد: با زمینه سازی رشد سخت افزاری و نرم افزاری مجموعه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس می توانیم در انجام رسالت انتقال فرهنگ ایثار و شهادت اثرگذاری بیشتری داشته باشیم.

نماینده عالی دولت در گیلان بر لزوم تسریع در بهره برداری از فاز نخست پارک موزه دفاع مقدس تاکید و اظهار کرد: به لحاظ ارزش معنوی این پروژه بزرگ و در راستای ارتقاء شاخص های مشارکت عمومی، در کنار همکاری دستگاه ها و شهرداری ها، از ظرفیت های مردمی نیز بهره گیری می‌شود.

وی به وجود فضای توام با همدلی، همراهی و مشارکت در گیلان اشاره کرد و گفت: برگزاری مستمر و منظم جلسات شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان در اجرای تصمیمات بسیار کمک کننده بود.

 دکتر زارع به طراحی سیما و منظر پارک موزه دفاع مقدس گیلان متناسب با شرایط و اقلیم جغرافیایی استان برای جذب مخاطب اشاره و خاطرنشان کرد: تلاش ها براین است تا با حمایت های لازم و تامین اعتبارات مورد نیاز براساس فازبندی، شاهد افتتاح پارک موزه دفاع مقدس گیلان به عنوان یکی از نمونه‌های برتر ملی باشیم.

 وی ابراز امیدواری کرد که اقدامات خوب صورت گرفته در دوران ۲۰ ماه گذشته بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان در دوره جدید نیز استمرار یابد.

** دولت تدبیر و امید در حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس اقدامات موثری انجام داده است

در این دیدار جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیز با اشاره به اینکه برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس اولویت کاری بنیاد در سال جاری است، گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب، می توان از فرهنگ غنی دفاع مقدس برای بیش از یکصد سال آینده استفاده کرد.

امیر محمد فهمیده قاسم زاده به اقدامات موثر دولت تدبیر و امید در حوزه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اشاره و اضافه کرد: به منظور نشر و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، در سال گذشته ۱۰ مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس توسط رییس جمهوری افتتاح شد و امسال نیز بهره برداری از ۹ مرکز توسط دکتر روحانی برنامه ریزی شده است.

وی با قدردانی از حمایت های  زارع استاندار گیلان در اجرای پروژه موزه دفاع مقدس، گفت: در چهلمین سالگرد دفاع مقدس با محوریت استانداران از یک میلیون پیشکسوت این عرصه تجلیل می‌شود.

در پایان این دیدار، با قدردانی از تلاش‌های سرهنگ پاسدار عباس بایرامی، سرهنگ پاسدار حسین مصطفی پور به عنوان مدیرکل جدید بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان معرفی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha