کد خبر: استان-گلستان-فاقد-صنایع-مادر-است
۲۳ مرداد ۱۳۹۹، ۱۹:۴۰
استان گلستان فاقد صنایع مادر است

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از خانه ملت،غلامعلی کوهساری درباره وضعیت اقتصاد صنعتی در استان گلستان گفت: متاسفانه طرح های صنعتی بزرگ به اصطلاح مادر که در حوزه  اقتصاد یا اشتغال استان گلستان تاثیر گذار باشد را شاهد نبودیم که این امر  موجب می شود که اقتصاد صنعتی  در استان گلستان با تمام ظرفیتها ی  دارد  رشد،نکند.

 نماینده رامیان وآزاد شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متاسفانه طرحهای اقتصادی مادر از جمله پتروشیمی، پالایشگاه رادر استان گلستان شاهد نبودیم زیرا با  اجرایی  طرح های بزرگ صنعتی  می توان  زیر شاخه های  صنعتی در استان گلستان  را ایجاد کرد.

کوهساری افزود: استان گلستان  جز آخرین رتبه ها در حوزه صنعت است بنابراین الزامی است که فکر اساسی به توسعه صنعت  در استان گلستان کرد تابتوان  با تمام بنیه  در حوزه اقتصاد تولید محور در  حوزه صنعت  حرکت کرد.

 وی ادامه داد: باید  تدابیر اساسی  برای  توسعه مراکز صنعتی در استان گلستان کرد تا بتوان علاوه بر افزایش  تولید در  حوزه صنعت ، صنایع تبدیلی را نیز  در این خصوص مورد حمایت قرارداد تا  در نهایت بتوان برای بسیاری از جوانان فرصتهای اشتغال ایجاد کرد.

عضوکمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه استان گلستان فاقد صنایع مادر بزرگ است یادآورشد: با ایجادکارخانجات خودرو سازی، ماشین آلات کشاورزی  و صنایع تبدیلی بزرگ می توان اقتصاد کشور را دگرگون کرد./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha