کد خبر: استاندار-ایلام-خواستار-محدودیت-های-هو
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۷:۵۶
استاندار ایلام خواستار محدودیت های هوشمند در مدیریت عملیاتی کرونا شد

به گزارش  گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی  وزارت کشور، محمد نوذری در نشست قرارگاه عملیاتی کرونای استان با بیان اینکه محدودیت ها بر اساس رنگ بندی های جدید اجرا می شود، اظهار داشت: با رعایت دستورالعمل ها، جلوگیری از تجمعات، زدن‌ماسک و فاصله گذاری اجتماعی توسط مردم می‌توان محدودیتهای هوشمندی را به اجرا گذاشت به گونه ای که هم بتوان با فعالیت اصناف و گروه شغلی ۲  نبض بازار را به جریان انداخت هم سلامت مردم را در این شرایط تامین نمود.

وی از فرماندار،اعضا و دبیر قرارگاه و دستگاههای نظارتی خواست ضمن بازدید با تشکیل جلسه ای کارشناسی، شرایط، نحوه اجرای کار و راهکارها را بررسی و نتایج را به ستاد اعلام تا تصمیمات مطلوب ارائه شود.

استاندار ایلام گفت: اگرچه وضعیت کرونا در مرکز استان از قرمز به نارنجی تغییر کرده ولی همچنان اوضاع کرونا در استان خوب نیست.

وی افزود: نباید این تغییر وضعیت باعث عادی انگاری کرونا شود، بلکه باید با تلاش بیشتر و همراهی همگان زمینه برچیده شدن این ویروس منحوث از سطح جامعه فراهم آید.

محمد نوذری با ابراز امیدواری مبنی بر اینکه واکسیناسیون عمومی زودتر شروع شود، گفت: باید تلاش کرد تا با اقدامات هدفمند روند افزایشی بیماری کرونا در استان کاهش یافته و شاهد بهبودی اوضاع و رسیدن به رنگ های زرد، آبی و سفید باشیم.

وی راهکار مقابله موثر با روند افزایشی کرونا در استان را رعایت دستورالعمل ها، اجرای پروتکل ها و همکاری اقشار مختلف مردم دانست و بیان داشت: همراهی مردم در مدیریت امور در هر حوزه ای نتایج مثبتی را به بار اورده است، قطعا اگر مردم در هفته های پیش رو همراهی کنند، روحیه امید جامعه را فرا می گیرد.

استاندار ایلام با بیان اینکه موضوعات و حرفهای تکراری کرونا مردم را آزارمی دهد، ولی همچنان همه ما در مقابل حفظ سلامت و جان مردم وظیفه داریم و باید پاسخگو باشیم، ابراز داشت: کرونا یک موضوع جمعی است  و می طلبد که با حضور همه دستگاه ها و با همراهی مردم بر آن غلبه کرد.

نوذری با بیان اینکه در شهرستانهای آبدانان، دره شهر و ایوان بستری بیماران روند افزایش داشته و می طلبد که اقدامات پیشگیرانه جدی تری از سوی مسئولین شهرستانها پیگیری شود، عنوان کرد: بستری بیماران تنها با تشخیص پزشکان متخصص و در صورت لزوم باید انجام شود.

وی در پایان خواستار اطلاع رسانی به منظور آگاهی بخشی به مردم از طریق رسانه‌های جمعی صدا و سیما، رسانه ها و فضای مجازی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha