کد خبر: استانداران-و-فرمانداران-مکلف-به-مراقب
۵ شهریور ۱۳۹۹، ۱۳:۲۲

به گزارش  گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از شاتا، بابک دین‌پرست در حاشیه دیدار از چند طرح‌ صنعتی چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگاران، تاکید کرد: وزیر کشور اولویت‌های ۳۰ گانه‌ای را به استانداران و تکالیف هفت‌گانه‌ای را به ۴۴۹ فرماندار در استان‌های ایران ابلاغ کرده است که مراقبت از اشتغال واحدهای تولیدی به خصوص در شرایط شیوع ویروس کرونا و اعمال تحریم‌های ظالمانه علیه جمهوری اسلامی ایران از جمله این تکالیف‌ است.

وی افزود: تکمیل ظرفیت اسمی واحدهای تولیدی، تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام دارای بیش از ‌بر ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی و احیا و بازگشت واحدهای تولیدی تملک شده از سوی بانک‌ها، از دیگر موارد اولویت‌دار وزیر کشور در این تکالیف به شمار می‌رود.

معاون وزیر کشور تصریح کرد: مراقبت از واحدهای تولیدی مشکل‌دار و بحرانی و همچنین واگذاری طرح‌های نیمه‌تمام به بخش خصوصی با همکاری مسوولان ملی و استانی جزو همین اولویت‌ها است.

دین پرست یادآور شد: طرح‌های مهم اقتصادی دارای مشکل در شهرستان‌های ۱۰ گانه چهارمحال و بختیاری مورد بررسی قرار می‌گیرد و راهکارهای رفع این مشکلات در ستاد اقتصاد مقاومتی استان آن ارائه می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha