کد خبر: از-مذاکرات-وین-نترسید،-ما-منطق-قوی-دار
۲۵ فروردین ۱۴۰۰، ۱۱:۲۱
 از مذاکرات وین نترسید، ما منطق قوی داریم و می توانیم دشمن را مجاب کنیم

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه خبری ریاست جمهوری، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت تاکید کرد:  مردم ما بدانند اگر روزی علیه ملت ما توطئه کردند و اگر صهیونیست ها علیه ما اقدامی انجام دهند، پاسخ خواهیم داد و اولین اقدام ما این بود که اگر IR1 را دچار مشکل کردند، IR6 را جایگزین آن کردیم.

دکتر روحانی تاکید کرد: شما می خواهید در مذاکرات دست ما خالی باشد اما ما با دست پر در مذاکرات حاضر می شویم و به جای غنی سازی 67/3 درصدی، غنی سازی 60 درصد انجام می دهیم اما در عین حال فعالیت ما صرفا و قطعا صلح آمیز و همچنان تحت نظر آژانس خواهد بود.

رئیس جمهور در ادامه با بیان اینکه چرا از مذاکرات می ترسیم و از حرف زدن فرا می کنیم، گفت: ما قدرتمند هستیم و ضعیف نیستیم، با آمریکا مذاکره می کنیم و او را سرجایش می نشانیم همانطوری که قبلا هم این کار را کرده ایم، ما منطق قوی برای مذاکره داریم و می توانیم دشمن را مجاب کنیم.

دکتر روحانی در ادامه با بیان اینکه انتخابات روز بسیار مهمی برای کشور و مردم است و مشارکت بالا بسیار اهمیت دارد ، گفت: هیچ جناح و فردی حق ندارد معیشت مردم را برای انتخابات به گروگان بگیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha