کد خبر: از-ضرورت-تامین-اعتبارات-لازم-تا-جذب-و-بک
۳۰ تیر ۱۳۹۹، ۹:۳۹

به گزارش  گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، دکتر کریم همتی، رئیس جمعیت هلال احمر درباره این نشست گفت: حضور در مجلس و دیدار با وکلای مردم، فرصتی مغتنم برای بحث، تبادل نظر و همفکری برای رسیدگی به مسائل و مشکلات، مرور برنامه‌ها و ترسیم اهداف مشترک در مسیر پیش‌رو بود.

وی با تاکید بر اینکه در نشست دیروز ابتدا گزارشی از عملکرد پنج ماهه ارائه شد افزود: در این جلسه موضوعاتی چون رسیدگی به وضعیت نامناسب انبارهای جمعیت به ویژه در مناطق حادثه‌خیز و شارژ و تجهیز آنها، فرسودگی ناوگان امدادی و تامین اعتبارات لازم، آموزش هر چه بیشتر نیروهای امدادی مطرح شد.

به گفته دکتر همتی، بحث و تبادل نظر در خصوص جذب و بکارگیری نیروهای جدید در جمعیت هلال احمر، حمایت موثر رئیس جمهور و دستور به سازمان برنامه و بودجه ، راه اندازی مراکز متعدد توانبخشی در سراسر کشور، توسعه خانه‌های هلال به عنوان رکن مهم ترویج آموزش همگانی از دیگر موضوعات بود.

رئیس جمعیت هلال احمر تاکید کرد: در این جلسه بحث‌های مهمی در خصوص چالش‌های موجود در جمعیت از مشکلات و مسائلی چالشی که از گذشته به ارث رسیده بود تا موضوع مبارزه با مفاسد درون ساختار جمعیت، تعیین تکلیف واگذاری‌ها، مدیریت شرکت‌های زیر مجموعه هلال و ... انجام شد.

به گفته رئیس جمعیت هلال احمر، تلاش و دغدغه مشترک هلال و مجلس برای خدمت رسانی شایسته به مردم عزیز کشورمان با توجه به شرایط سخت فعلی از نکات بارز این جلسه بود.

 وی با تاکید بر اینکه خوشبختانه همدلی خوبی بین طرفین وجود دارد افزود:  پشتیبانی و حمایت نمایندگان  در مسیر خدمت رسانی، همواره موجب دلگرمی و انرژی مضاعف برای کار و تلاش دو چندان است.

 در این نشست، نمایندگان عضو کمسیون شوراها و امور داخلی کشور خواست‌ها، انتظارات و دغدغه های خود را مطرح کردند.

بنابراین گزارش افزایش خدمات جمعیت در مناطق محروم، تامین امکانات دارویی و درمانی به ویژه تامین داروهای کمیاب، تعیین تکلیف در خصوص بحث جذب نیرو، تلاش مشترک مجلس و هلال احمر برای تجهیز ناوگان امدادی و به روزرسانی آن، موضوع مبارزه با مفاسد در جمعیت هلال احمر و مقابله با مشکلات به ارث رسیده از جمله موضوعات مطرح شده از سوی وکلای ملت بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha