کد خبر: از-تولید-ماسک‌های-سه-لایه-تا-شیلد-و-محل
۳۱ تیر ۱۳۹۹، ۱۶:۲۱
از تولید ماسک‌های سه لایه تا شیلد و محلول ضدعفونی کننده

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ دکترحسن صفاریه گفت: این سازمان در مقابله با کرونا، تاکنون خدمات ارزشمندی در راستای تأمین اقلام بهداشتی و دارویی برای کمک به هموطنان و بیماران مبتلا به کووید 19 انجام داده است و ارائه این خدمات همچنان ادامه دارد. شرکت بازرگانی سها کیش وابسته به سازمان تدارکات پزشکی هم در راستای رسالت تأمین داروهای حیاتی کشور در شرایط خاص و بحرانی، تأمین و واردات نیازهای دارویی مردم در این زمینه را در اولویت نخست خود قرار داده است.

وی با اشاره به گسترش فعالیت ها در زمینه تأمین و توزیع داروهای مورد نیاز مردم، افزود: داروخانه های تحت پوشش سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر با هدف رفع نیازهای دارویی و به منظور کاهش دغدغه های بیماران، فعالیت های خود را در زمینه تأمین و توزیع داروهای مورد نیاز مردم گسترش داده و با رعایت و اجرای طرح فاصله گذاری فیزیکی که با اقداماتی همچون نصب استیکر روی صندلی ها و مقابل باجه ها (کف)، نصب پوسترهای هشدار دهنده و نصب دستگاه ضدعفونی کننده در ورودی داروخانه‌ها، به خدمت رسانی و ارائه خدمات دارویی پرداخته است.

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر خاطر نشان کرد: واحد تجهیزات پزشکی وابسته به این سازمان در اپیدمی کرونا سعی کرده است تا نیاز بیماران به اقلام بهداشتی و تجهیزات پزشکی مورد نیاز برای مقابله با ویروس کرونا را تأمین و در اختیار هموطنان قرار دهد. در این زمینه راه اندازی خطوط تولید ماسک سه لایه یکبار مصرف، محلول ضدعفونی کننده دست (antiseptic)  و شیلد ماسک در شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران از دیگر اقدامات این سازمان در زمینه کمک به مقابله با ویروس کرونا است.

وی افزود: تأمین و توزیع انواع محلول های ضدعفونی کننده دست و سطوح، پد الکلی و ژل ضدعفونی کننده و سایر اقلام بهداشتی از سوی شرکت پخش سها هلال وابسته به این سازمان تأمین و از طریق مراکز چهارده گانه این شرکت در اقصی نقاط کشور توزیع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha