کد خبر: از-تزریق-واکسن-تا-حمایت-از-آسیب‌دیدگا
۱۸ مهر ۱۴۰۰، ۱۰:۰۷
از تزریق واکسن تا حمایت از آسیب‌دیدگان اجتماعی

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی شرکت شهر سالم، دکتر حمید چوبینه درباره جزییات کمپین «تهران دوباره جان می‌گیرد» بیان کرد: شهردار تهران تاکید زیادی بر گسترده شدن فعالیت‌های شهرداری تهران در موضوع مبارزه با کرونا دارد و معتقد است که این نهاد می‌تواند فعالیت‌های متنوع‌تر و مفیدتر فرای آنچه که تاکنون ارائه شده، انجام دهد. در واقع سیاست مدیریت شهری این است که شهرداری سکاندار فعالیت‌های بیشتری باشد.

او با بیان اینکه بر اساس دستورات شهردار تهران، بخشی از فعالیت‌های ضدکرونایی شهرداری در قالب کمپین «تهران دوباره جان می‌گیرد» در سه سطح انجام می‌شود، توضیح داد: سطح نخست، بهداشت و درمان و واکسیناسیون است و با گسترده‌تر شدن خدمات، تک تک شهروندان که دسترسی محدودتری به واکسن و یا سایر اقلام بهداشتی دارند، ارایه می‌شود.

به گفته مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران؛ هم‌اکنون مراکز متعددی برای واکسیناسیون شهروندان ارایه خدمات می دهند که در این مسیر حتی اگر یک نفر هم به جمع واکسینه شده‌ها اضافه شود، برای همه شهروندان مهم و حیاتی است.

مدیرعامل شرکت شهر سالم به سطح دوم فعالیت‌های ضد کرونایی شهرداری تهران اشاره کرد و گفت: شهردار تهران تاکید دارد که در راستای فعالیت‌های بهداشتی و در کنار واکسیناسیون، به رعایت پروتکل‌ها و فاصله‌گذاری اجتماعی هم بیشتر توجه شود. چرا که سهم شهرداری تهران از سایر نهادها و ارگان‌ها در این بخش بیشتر است.

او توجه به افراد آسیب‌دیده اجتماعی را سومین سطح فعالیت‌های شهرداری در قالب کمپین «تهران دوباره جان می‌گیرد» عنوان کرد و افزود: کرونا علاوه بر آسیب‌های سلامتی و جانی که به مردم وارد می‌کند، از نظر اقتصادی و معیشتی هم بخش زیادی از افراد و خانواده‌ها را با مشکلات زیادی مواجه کرده است. در واقع سومین سطحی که شهردار تهران بر آن تمرکز دارد، حمایت شهرداری از افراد آسیب دیده اجتماعی است.

به گفته دکتر چوبینه، قرار است این سه سطح در قالب کمپین «تهران دوباره جان می‌گیرد» که از دو هفته قبل از سوی شهرداری تهران برای مقابله با کرونا اجرا شده است، روح تازه‌ای به کالبد شهر تهران بدمد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha