کد خبر: از-افتتاح-مرکز-جراحی-محدود-هلال-احمر-بم
۷ شهریور ۱۳۹۹، ۱۴:۵۵
از افتتاح مرکز جراحی محدود هلال احمر بم تا رونمایی از دو دستگاه خودروی امداد و نجات

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمان؛ دکتر فرید مرادیان معاون بهداشت، درمان و توابخشی جمعیت هلال احمر ضمن قدردانی از توجه مسئولین عالی رتبه در استانداری کرمان به هلال‌احمر و برنامه‌های امداد نجات گفت: در استان کرمان شاهد تلفیق و ترکیبی از واحدهای آموزشی و کارگاهی و امدادی هستیم که در سطح کشور بی‌نظیر است.

وی همچنین ظرفیت بالا، انسجام و هماهنگی ستاد مدیریت بحران استان و جمعیت هلال‌ احمر کرمان را قابل تقدیر دانست و افزود: کرمان جزو استان های فعال، به روز و آماده کار است و انبارهای ان در سطح کشور باید تقویت و به روز رسانی شود.

مرادیان با اشاره به اینکه ۵۰۰ میلیارد تومان برای تجهیز انبارهای کشور هدف‌گذاری شده و اولویت ما با استان‌های معین است، خاطرنشان کرد: کرمان جزو سه استان اول در ورود به برنامه‌های عملیاتی و امدادی است و مطمئنا برای تخصیص منابع نیز نگاه ویژه‌ای به آن خواهیم کرد.

 معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان با اشاره به حادثه خیز بودن استان کرمان گفت: با توجه به پیش بینی های سازمان هواشناسی در خصوص وقوع بارندگی و سیلاب احتمالی در کرمان انبارهای امدادی جمعیت‌ هلال‌‌احمر استان باید سریعا شارژ شوند.

سید مصطفی آیت الهی موسوی بیان داشت: جمعیت هلال احمر کرمان در امدادرسانی سیل زدگان خوزستان بسیار عالی عمل کرد و چند منطقه روستایی را از بحران نجات داد.

افتتاح مرکز جراحی محدود بم در متراژ ۱۰۰۰ متر مربع

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان بیان کرد: شهرستان بم با توجه به وسعت و موقعیت استراتژی که در ناحیه شرق استان دارد، دارای درمانگاه و مرکز جامع توانبخشی است که از سال گذشته تا کنون بیش از 9 هزار نفر به بیماران مراجعه کننده در بخش های مختلف ارتوپدی، فنی، فیزیوتراپی، کاردرمانی، شنوایی سنجی، گفتار درمانی، مشاوره، روان درمانی، تغذیه، دندانپزشکی و پزشک عمومی به بیماران شهرستان جنوبی و شرق استان و همچنین سیستان و بلوچستان خدمات ارائه می کند.

رضا فلاح افزود: مرکز جراحی محدود بم در متراژ 1000 مترمربع با ارائه خدمات جراحی محدود دارای 3 اتاق عمل، 6 تخت ریکاوری و 20 تخت برای بستری آماده خدمت رسانی به بیماران مراجعه کننده است.

مجید سعیدی مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری کرمان گفت: به واسطه عملکرد خوب جمعیت هلال احمر کرمان، معاونت عمرانی و ستاد مدیریت بحران حمایت خوبی از این نهاد مردمی دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha