کد خبر: ارزیابی-اجرای-طرح-شهید-حاج-قاسم-سلیمان
۱۸ بهمن ۱۳۹۹، ۹:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت در فارس، «ماندانا دره شور زاده» با قدردانی از همکاری درون و برون بخشی در شهرستان مهر در زمینه اجرای طرح شهید حاج «قاسم سلیمانی»، گفت: حال که مراحل مقدماتی طی شده و زیرساخت ها فراهم شده است، رهگیری بیماری، مهم ترین گام برای رسیدن به اهداف این طرح محسوب می شود.

او در نشست هم اندیشی ستاد مدیریت کرونای شبکه بهداشت و درمان مهر که با حضور اعضای قرارگاه عملیاتی طرح شهید حاج قاسم سلیمانی تشکیل شد، با ابراز رضایت از امتیاز صد درصدی شهرستان مهر در بخش رهگیری، یکسان سازی سطح آموزش اعضای تیم ها و ترسیم درختواره ها برای بیماریابی سریع و صحیح را به عنوان نقاط قابل ارتقا در زمینه کنترل شیوع ویروس کرونا برشمرد.

نماینده معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، بر اساس چک لیست پایش طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، اقدامات و مستندات تیم های آموزش و اطلاع رسانی، مراقبتی، حمایتی و نظارتی شهرستان مهر را بررسی و عملکرد مرکز خدمات جامع سلامت شهر «خوزی» در زمینه اجرای این طرح را ارزیابی کرد.

در این ارزیابی و نشست هم اندیشی، بخشدار «مرکزی»، شهردار «مهر»، جانشین فرمانده سپاه و نماینده جمعیت هلال احمر شهرستان مهر، اقدامات انجام شده از آغاز طرح مدیریت و کنترل بیماری کووید۱۹ به شیوه محله محور تاکنون و اقدامات در حال اجرا را عنوان کردند.

کدخبرنگار41090

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha