کد خبر: اردوی-آماده-سازی-تیم-ملی-دانشجویان-شطر
۱۰ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۵۲
اردوی آماده سازی تیم ملی دانشجویان شطرنج در حال برگزاری است.

به گزارش  گروه ورزش خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی ،در این مسابقات تیم های برتر قاره کهن با هم به رقابت خواهند پرداخت و تیم ملی ایران نیز با ترکیب کامل در هر دو بخش دختران و پسران به مصاف حریفان خواهد رفت.

این تیم برای کسب آمادگی بیشتر هم اکنون در اردوی آماده سازی به سر می برد.

در تیم دختران، استاد بین المللی بانوان وصال حامدی نیا، استاد بین المللی بانوان آناهیتا غلامی اوریمی، صفورا قانع و طناز ازلی و در تیم پسران، استاد بین المللی مرصاد خداشناس، استاد بین المللی خلیل موسوی، مهدی غلامی و امیرحسین کاشفی حضور دارند.

در تمرین روز گذشته ملی پوشان که با اجرای مربی ارشد فیده امیررضا پوررمضانعلی برگزار شد قواعد و تجارب مسابقات آنلاین بررسی شد و در ادامه، برخی طرح ها و مباحث استراژیکی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

بنابراین گزارش هدایت ملی پوشان را در این رویداد، شادی پریدر به عنوان سرمربی، خاطره عزیزی به عنوان سرپرست فنی و محمد ابراهیم زاده به عنوان سرپرست عهده دار هستند.

تیم ملی دانشجویان ایران در اولین دوره رقابت های سال 2020 در بخش پسران به عنوان نایب قهرمانی و در بخش دختران به مقام سوم رسید ضمن اینکه خلیل موسوی در بخش پسران، عنوان ارزشمند قهرمانی انفرادی را به خود اختصاص داد.

لازم به ذکر است دومین دوره مسابقات آنلاین شطرنج دانشجویان آسیا ۱۱ تا ۲۲ شهریور سال جاری به میزبانی کشور اندونزی برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha