کد خبر: ارجاع،-انتقال-و-اعزام-بیماران-کرونایی
۲۲ مهر ۱۳۹۹، ۱۹:۰۳

به گزارش  گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر علیرضا زالی با توجه به ضرورت هماهنگی ارجاع، انتقال و اعزام بیماران بین مراکز درمانی در استان تهران، معاون درمان ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران را به عنوان مدیر ستاد هدایت و هماهنگی بیماران در بین مراکز درمانی استان تهران منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

"برادر گرامی جناب آقای نادر توکلی

معاون محترم درمان ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران

با عنایت به مصوبه ۱۸/۷/ ۹۹ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران مبنی بر ضرورت ایجاد مدیریت متمرکز ستادهای هدایت و ضرورت هماهنگی ارجاع، انتقال و اعزام بیماران بین مراکز درمانی اعم از دولتی، عمومی غیر دولتی، خصوصی، خیریه، نیروهای مسلح، تامین اجتماعی، وابسته و .. در استان تهران، نظر به تعهد، تجارب و سوابق ارزشمند علمی و اجرایی جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان مدیر ستاد هدایت و هماهنگی بیماران در بین مراکز درمانی استان تهران منصوب می شوید تا با استعانت از پروردگار متعال، ضمن هماهنگی با معاونان محترم دانشگاه های تهران و شهید بهشتی با رعایت موازین شرعی و قانونی در جهت ارتقای کیفی و کمی واحد مذکور با تاکید بر موارد ذیل اهتمام ورزید.

ارتقای فعالیت ستادهای هدایت و اطلاع رسانی

تعیین فرا ظرفیت تخت های بیمارستانی (surge capacity) جهت پذیرش و بستری بیماران کووید ۱۹

ایجاد پل ارتباطی بین ستادهای هدایت دانشگاه های استان تهران، سازمانهای همکار و پشتیبان ( معاونت درمان وزارت متبوع، اورژانس تهران)

مدیریت توزیع و ارجاع بیماران در ستادهای هدایت استان تهران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha