کد خبر: ارتقای-خراسان-شمالی-در-شاخص-های-مختلف-آ
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۱:۰۸
ارتقای خراسان شمالی در شاخص های مختلف آموزش و پرورش

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، محمدعلی شجاعی در آیین بزرگداشت مقام معلم گفت: معلمان یکی از اقشار هدف ترورهای دشمنان در اوایل انقلاب بودند تا راه پیشرفت و توسعه کشور را از بین ببرند.

شجاعی با ابراز خرسندی از ارتقا شاخص های حوزه آموزش و پرورش استان در بخش زیرساخت ها، نرم افزار و سخت افزار خاطر نشان کرد: به رغم تمامی نداشته ها اما به گونه ای عمل شد تا در راستای رفع کمبودها در آموزش و پرورش به عنوان سنگ زیربنای توسعه استان گام برداشته شود تا به متوسط کشور یا بالاتر در شاخص های مختلف برسیم.

شجاعی با قدردانی از اجرای طرح معلم پویا با هدف تجلیل از تعداد بیشتری از معلمان، افزود: اینکه نام یکی از معلمان خراسان شمالی در بین ۱۴ معلم برتر کشور دیده می شود مایه مباهات و افتخار استان است.

مقام عالی دولت در خراسان شمالی با قدردانی از حضور همیشگی معلمان در عرصه های مختلف، افزود: این قشر پر تلاش و زحمتکش همواره پای کار بودند و نقش برجسته شان در پیشرفت و آبادانی کشور قابل مشاهده است.

محمدعلی شجاعی میهن عزیزمان ایران اسلامی را مدرسه ای بزرگ تحت مدیریت مقام معظم رهبری توصیف کرد و گفت: بزرگی، افتخار، صلابت و عظمت در این مدرسه آموزش داده می شود و شهدا و ایثارگران دانش آموزان برجسته تربیت شده این مدرسه هستند.

شجاعی با اشاره به جمعیت ۱۸۰ هزار نفری دانش آموزان استان، ابراز امیدواری کرد: بتوانیم در راستای حل مشکلات معلمان به خوبی عمل کنیم.

وی در بخش دیگر سخنان خو گفت: اگر معلمی در کنار تمامی دشواری ها به دنبال ارتقاء سطح دانش خود است این تلاش باید به خوبی دیده شود تا چراغ پویایی در آموزش و پرورش خاموش نشود. گفتنی است در پایان این مراسم از تعدادی از معلمان برتر استان تجلیل شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha