کد خبر: ارتش-ژاپن-اکنون-رسماً-بشقاب-پرنده‎ها-ufo
۲۹ شهریور ۱۳۹۹، ۱۵:۵۸
ارتش ژاپن اکنون رسماً بشقاب پرنده‎ها (UFO) را ردیابی می‌کند!
به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری سلامت به نقل از Yahoo، ژاپن قوانینی را برای پرسنل نظامی ایجاد کرده است که مشاهدات بشقاب پرنده(UFO) را تجربه یا درباره آن تحقیق می‌کنند. این اقدام تنها یک ماه پس از تأسیس رسمی کارگروه بشقاب پرنده (UFO) توسط پنتاگون صورت گرفت. توکیو از هرکسی که بشقاب پرنده (UFO) می‌بیند، می‌خواهد عکس یا فیلم بگیرد که بعداً توسط کارشناسان بررسی شود. وزیر دفاع ژاپن از رهنمودهایی برای پرسنل دفاعی ژاپن که مشاهدات بشقاب پرنده (UFO) را تجربه می‌کنند، رونمایی کرد. در این دستورالعمل ها آمده است که اعضای نیروهای دفاع شخصی ژاپن باید هر بشقاب پرنده‌ای (UFO) را که مشاهده می‌کنند ثبت کنند تا وزارت دفاع بتواند شواهد را مطالعه کند. قوانین جدید تنها یک ماه پس از صدور پروتکل‌های مشابه توسط وزارت دفاع ایالات متحده وضع شده است.

UFO ها باید تجزیه تحلیل شوند!

وزیر دفاع ژاپن تارو کونو، دستورالعمل‌های این هفته را صادر کرد. به گفته NHK، نیروهای دفاع شخصی گزارش‌هایی ارائه می دهند: اگر کسی شیء غیرقابل شناسایی را در هوا ببیند که می‌تواند بر دفاع و امنیت کشور تأثیر بگذارد، باید آن را گزارش دهد. این دستورالعمل‌ها همچنین بر تلاش‌های همه جانبه برای گرفتن عکس یا فیلم از جسم برای انجام تجزیه و تحلیل لازم اصرار دارند. بررسی UFO ها توسط ژاپن گزارش شده است که وزارت دفاع توضیح داده که این رهنمودهای جدید به دلیل افزایش استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین و سایر اشیا که متفاوت از هواپیماهای معمولی پرواز می‌کنند صادر شده است. گفته می‌شود، ژاپن این رهنمودها را اندکی پس از تأسیس تأیید شده بشقاب پرنده‌های (UFOs) خلبانان نیروی دریایی ایالات متحده بین سال‌های 2004 و 2014 توسط وزارت دفاع ایالات متحده، برای تحقیق در مورد مشاهده یوفوها (UFOs) اعلام کرد.

گروه ویژه پدیده هوایی ناشناخته (UAP) پنتاگون (UAPTF) مشاهدات UAP‌ها را که به آن‌ها بشقاب پرنده (UFO) نیز می‌گویند، بررسی می‌کند.

این اولین برنامه ر‌سمی دولت ایالات متحده وابسته به تحقیقات بشقاب پرنده (UFO) از یک واحد مربوط به دوره 2000 است که وسایل نقلیه هوایی بدون سرنشین (UAV) و دیگر UAP ها را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و بودجه خود را در سال 2012 از دست داد، البته چندین منبع با Popular Mechanics تأیید کردند که این واحد همچنان مخفیانه فعال است.

در همین حال، ژاپن از نظر قانون اساسی از داشتن نیروهای نظامی سنتی منع شده است. در عوض، توکیو نیروهای خود دفاع هوایی، زمینی و دریایی را کنترل می‌کند، نیروهای مسلحی که قادر به اقدام تهاجمی نیستند و فقط برای دفاع از کشور آموزش دیده اند.

جنگنده‌های ژاپنی

با وجود این، نیروهای دفاع از خود، همانطور که در مجموع گفته می‌شود، از پیشرفته‌ترین فن آوری‌ها در جهان برخوردار هستند و سلاح‌هایی مانند جنگنده آمریکایی F-15 Eagle (در زیر)، سیستم جنگی Aegis برای دفاع موشک بالستیک و سلاح‌های زمینی مانند تانک اصلی جدید نبرد Type 10 دارند.

بررسی UFO ها توسط ژاپن در سال 2018، دولت ژاپن بیانیه رسمی درباره بشقاب پرنده‌ها (UFOs) صادر کرد و گفت: هیچ تأییدی بر وجود آنها وجود ندارد. توكيو همچنين اعتراف كرد كه زمان زيادی را به فكر كردن به بشقاب پرنده‌ها اختصاص نداده است: وزیر دفاع کونو نیز به نوبه خود گفته است که به بشقاب پرنده‌ها (UFOs) اعتقادی ندارد. در سال 2007، شیگرو ایشیبا سلف کونو، گفت: هیچ دلیلی برای انکار وجود اشیا در حال پرواز ناشناخته (UFOs) و برخی از اشکال زندگی که آن‌ها را کنترل می‌کنند وجود ندارد.

ایشیبا گفت، اما برخورد با بشقاب پرنده‌ها می‌تواند مسئله دیگری باشد، زیرا سیاست دفاع از جانب دقیق ژاپن به این معنی است كه ارتش نمی‌تواند به آن‌ها حمله كند مگر اینکه ابتدا به آن‌ها حمله شود.

به نظر می‌رسید که ایشیبا در مورد بشقاب پرنده‌ها شوخی می‌کند، اما در مورد قانونی بودن سرنگونی آن‌ها جدی است.

 

مترجم: سید محمد معین حبیبی پاسدار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha