کد خبر: اربعین-حسینی-ع-یادآور-دوران-دفاع-مقدس
۱۴ مهر ۱۳۹۹، ۱۴:۱۱
اربعین حسینی (ع) یادآور دوران دفاع مقدس است

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار " حسین اشتری" در گردهمایی لبیک گویان ولایت (ویدئو کنفرانسی) که امروز در ستاد ناجا برگزار شد، ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس، شهدای ناجا و مدافعان حرم و درود و سلام بر روح بلند و ملکوتی امام راحل و آرزوی سلامتی و طول عمر باعزت برای مقام عظمای ولایت امام خامنه ای عزیز "مدظله العالی" گفت: در آستانه اربعین حسینی (ع) هستیم و خداوند را شاکریم که توفیقی نصیب ما شد تا این مراسم را به یاد اربعین سال های گذشته آقا ابا عبدالله الحسین(ع) برگزار و از دست اندرکاران برگزاری اربعین حسینی (ع) در ناجا تقدیر و تشکر کنیم.

وی با اشاره به هدف برگزاری گردهمایی لبیک گویان ولایت، ادامه داد: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور و پیشگیری از آن توفیق خدمتگزاری به زائران آقا ابا عبدالله الحسین( ع) را نداشتیم از این رو با برگزاری این مراسم به یاد آن روزها خلاء به وجود آمده را جبران می کنیم.

فرمانده ناجا عنوان کرد: برگزاری مراسم اربعین حسینی (ع) یک کار بزرگ و منشاء خیر و برکت برای نیروی انتظامی بود؛ در این ایام حدود 30 هزار نفر از همکاران ما در مرزهای مهران، شلمچه، چذابه و خسروی حضور داشتند و به مردم خدمت رسانی می کردند.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه تصریح کرد: با وجود سختی های بسیار و پاسخگویی به مراجعه کنندگان در مرزها همکاران ما خستگی ناپذیر بودند و حتی به ماندن  و خدمت رسانی بیشتر به زائران حسینی تمایل داشتند.

سردار اشتری ادامه داد: در ایام برگزاری اربعین حسینی (ع) فرماندهان استان های ایلام، خوزستان، کرمانشاه و سیستان و بلوچستان و معاونان آن ها همچنین مجموعه معاونت اجتماعی ناجا، بهداری، آگاهی، پلیس راهور و فتا، پلیس پیشگیری، هوا ناجا، یگان ویژه، مرزبانی و ... حضور فعال و موثر داشتند.

اربعین حسینی (ع) یادآور دوران دفاع مقدس است

عالی ترین مقام انتظامی کشور با تاکید بر اینکه ایام اربعین یادآور دوران دفاع مقدس است، عنوان کرد: ان شاء الله با ریشه کردن شدن این ویروس منحوس در کشور مجدد بتوانیم اربعین حسینی را همچون سال های گذشته برگزار و خدمتگزار زائران گرانقدر باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: سال گذشته پس از پایان مراسم اربعین حسینی (ع) مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز فرمودند: "اربعین هم الحمدلله خیلی خوب برگزار شد و ناجا با این جمعیت عظیم خیلی خوب از عهده کار برآمد"؛ ایشان همچنین  فرمودند: "شما کنترل زائران و تسهیل در تردد آنان را خوب انجام دادید".

سردار اشتری تاکید کرد: جلوه های اخلاق، ایثارگری و معنویت در ایام اربعین مشهود بود و باید از این مقطع درس بگیریم و نیروهای ما در این ایام به صورت جهادی، انقلابی، عاشقانه و تمام وقت به مردم خدمت رسانی کنند.

برخورد قاطعانه با مخلان نظم و امنیت، عبادت است

وی با بیان اینکه تمامی وظایف و ماموریت ها در نیروی انتظامی براساس فرامین مقام عظمای ولایت انجام می شود، تصریح کرد: امروز نیروی انتظامی قاطعانه با مخلان نظم و امنیت برخورد می کند و این امر به نوعی عبادت است؛ بنابراین بایستی این گونه تصور کنیم، همانطور که خالصانه به عشق امام حسین در مرزها به مردم خدمت رسانی می کنیم در طول سال نیز با شور و شعور حسینی انجام وظیفه کنیم.

سردار اشتری خاطرنشان کرد: همانطور که سردار رشید اسلام حاج "قاسم سلیمانی" فرمودند: "ما ملت امام حسینیم"، بایستی ادامه دهنده راه امام حسین و یاران باوفایش باشیم؛ همه ما خدمت رسان مسلمان و غیر مسلمان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم.

فرمانده ناجا در پایان تاکید کرد: ما با شهدا عهد بسته ایم و بایستی بر سرپیمان خود بمانیم و این را هم بدانیم که امروز پیروی از مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) در تداوم پیروی از سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha