کد خبر: اراده-مدیرعامل-سازمان-تامین-اجتماعی-ب
۱۴ تیر ۱۳۹۹، ۱۶:۵۰
اراده مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی برای حل مشکلات بازنشستگان

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از داره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، سید محمد مرعشی مدیر کل تأمین اجتماعی استان خوزستان با دکتر قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار مدیر کل تأمین اجتماعی خوزستان با تشریح اهم اقدامات بعمل آمده در حوزه عملکرد واحدهای بیمه ای استان و بویژه شهرهای سوسنگرد ، بستان و هویزه گفت: یکی از طرح هایی که با درایت و حمایت مدیرعامل اخیراً در سازمان تأمین اجتماعی اجرایی و گام های آن به سرعت در حال انجام است طرح شناسایی و انتصاب مدیران آینده است که با استقبال قابل توجهی از سوی مجموعه کارکنان جوان و خلاق سازمان تأمین اجتماعی روبرو شده است.

مرعشی با اشاره به اینکه 40 درصد از مردم شهرستان دشت آزادگان تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی هستند، اظهار داشت : سال گذشته در جریان سیل این سازمان بیش از 6 هزار کارگاه آسیب دیده را حمایت کرد و همچون گذشته درکنار شرکتهای بزرگی همچون توسعه نیشکر و صنایع جانبی و دیگر کشت و صنعت های استان بود تا این کارگاهها بتوانند از بحران پیش آمده به سلامت عبور کنند.

وی به خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی اشاره کرد و افزود : با شیوع ویروس کرونا سازمان تأمین اجتماعی با استفاده از آخرین دستاوردهای الکترونیک ، تمام سعی و تلاش خود را معطوف ارائه خدمات غیرحضوری به بیمه شدگان ، کارفرمایان و مستمری بگیران نموده است.

در ادامه این دیدار دکتر قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی اهتمام و جدیت در پیگیری مطالبات بازنشستگان و مستمری بگیران از سوی دکتر سالاری مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی را قابل تقدیر برشمرد و افزود : تعهد و باور عملی مدیریت عامل تأمین اجتماعی و اراده ایشان بر رفع موانع و مشکلات پیش روی جامعه کارفرمایان ، بیمه شدگان و بویژه اقشار بازنشسته و مستمری بگیر برکسی پوشیده نیست و اجرای این مهم و دستیابی به اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیازمند همراهی تمامی کسانی است که با دل و جان هدفی جزء خدمت به آحاد جامعه و سربلندی ایرانی اسلامی ندارد.

ساعدی تصریح کرد : در سایه قانونمداری و قانونمندی می توان از سرمایه ها و منابع سازمان تأمین اجتماعی که متعلق کارگران است صیانت نمود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha