کد خبر: ارائه-پیشنهادات-بودجه-ای-مسئولان-خراس
۱۸ دی ۱۳۹۹، ۱۴:۳۹
ارائه پیشنهادات بودجه ای مسئولان خراسان جنوبی به مجلس/ لزوم هم افزایی بین دستگاه ها

به گزارش  گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی؛ حسین خسروی اسفزار پیش از ظهر پنج شنبه در دیدار با پرسنل جمعیت هلال احمر استان خواستار هم افزایی دستگاه ها حول یک محور واحد شد و افزود: اگر هم افزایی مطلوبی بین دستگاه ها باشد خدمات هم کامل و جامع تر خواهد بود.

وی همچنین خواستار پرهیز از تنش های سیاسی شد و بیان کرد: برخی به دنبال ایجاد تفرقه هستند بنابراین نباید در انجام برنامه ها بستر را برای سودجویان فراهم کنیم.

خسروی اسفزار با بیان اینکه نباید منافع عمومی فدای منافع شخصی شود، اظهار کرد: بنا به روایتی، بدترین انسان ها افرادی هستند که دین شان را به دنیای دیگران می دهند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لایحه بودجه ۱۴۰۰ بیان کرد: در کنار منابع محدود کشور، تحریم ها و سوء مدیریت ها، هشت هزار پیشنهاد بودجه آمده است.

وی بیان کرد: پیشنهاد تمام دستگاه های اجرایی خراسان جنوبی در خصوص لایحه بودجه ۱۴۰۰ اخذ و به مجلس ارائه کردیم.

خسروی اسفزار با بیان اینکه برخی از مشکلات بیرجند ۴۰ ساله بوده که به دنبال رفع آن ها هستیم و این امر رسالت ما را سنگین تر می کند، گفت: اگر مشکل یا معضلی از چشم نمایندگان می افتد، خواستاریم از سوی مردم و دستگاه ها مطالبه شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha