کد خبر: ارائه-خدمت-به-مراجعین-فاقد-ماسک،تخلف-ا
۱۲ مهر ۱۳۹۹، ۱۳:۵۵

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، انوشیروان محسنی بندپی با اشاره به وضعیت کرونا در استان تهران اظهار داشت: با توجه به گسترش و شیوع مجدد بیماری کرونا و اهمیت اجرای صحیح و دقیق پروتکل های بهداشتی و گزارش های نظارتی مبنی بر کاهش رعایت فاصله گذاری اجتماعی و همچنین کاهش استفاده از ماسک بین شهروندان و کارکنان ادارات دولتی حسب تاکید رئیس جمهور و مصوبات ستاد ملی بیماری کرونا رعایت نکات ذیل ضروری است.

 وی ادامه داد: ضمن تأکید مجدد بر اجرای صحیح و دقیق پروتکل های بهداشتی ابلاغی ستاد ملی بیماری کرونا، تشدید نظارت و اخذ تدابیر جدی در کنترل و ارزیابی نحوه اجرای پروتکل های مذکور مورد اقدام و مراقبت قرار گیرد.

 استاندار تهران سپس عنوان کرد: استفاده از ماسک در محیط کار برای کلیه کارکنان و ارباب رجوع الزامی بوده و از ارائه خدمات به مراجعان ادارات که از ماسک استفاده نمی‌کنند اکیدا خودداری شود.

 محسنی بندپی سپس گفت: عدم رعایت ضوابط و دستورالعمل های ابلاغی توسط کارکنان از جمله ارائه خدمت به مراجعین فاقد ماسک، تخلف اداری محسوب شده و لازم است مدیران بر اساس بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور نسبت به اعمال پیش بینیشده  اقدام کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha