کد خبر: ارائه-خدمات-هلال‌احمر-گلستان-به-بیش-ا
۲۶ آذر ۱۳۹۹، ۱۵:۳۵

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان؛ فرهاد میقانی گفت: با ورود به پیک سوم شیوع کرونا و فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت جوانان داوطلب، جمعیت هلال احمر استان با همکاری سازمان بسیج و دانشگاه علوم پزشکی استان در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی؛ طرح نظارتی، حمایتی و مراقبتی ناظران سلامت را از 12 آذر به اجرا درآوردند.

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان بیان کرد: این طرح به همت معاونت امور جوانان استان و با مشارکت بیش از ۳۳۶ نفر/روز عضو جوان داوطلب هلال احمر، در پوشش ۲۰۹ تیم/روز، با مراجعه به میادین اصلی و اماکن عمومی از جمله پایانه های مسافربری، بانک ها، اصناف، رستوران ها، منازل، فروشگاه ها و داروخانه ها برای دعوت مردم به رعایت شیوه نامه های بهداشتی اجرا شد.

وی در ادامه افزود: از اقدامات گروه های داوطلب مراجعه کننده به اماکن عمومی، آموزش و دعوت به رعایت پروتکل های بهداشتی و نظارت بر حسن اجرای آن، استفاده صحیح از ماسک، شرکت نکردن در مراسمات و دورهمی ها، اطلاع رسانی از علائم شروع بیماری کرونا، بررسی و پیگیری کد رهگیری در اصناف است. تا کنون ۸ هزار و ۸۵ نفر از مردم استان از خدمات این طرح بهره مند شده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha